computer xp zei:
Ik zie net dat braveheart nen post aan't schrijven is, pas maar op voor ne kilometerpost
My first hifi tt episode 1.
Ik haal dat oud Philips ding van zolder, 45rpm op de teller niet slecht voor een gelegenheids gadget wat amper gebruikt is.
Oh dat is het toerental, en onder staat ne knop 33rpm.
Ik ga best deze hardware niet gebruiken in het openbaar verkeer, zeker niet tijdens de schooluren.
Het zou mij anders een peperdure boete opleveren voor het niet naleven van de zone 30 snelheidsnorm
Dan maar gebruiken na de schooltijden, ik 45 met dat ding.
Gelukkig is m begrensd, jammer dat ge m niet kunt opdrijven als er geen volk op de mat is.
Ah ja dat gaat ook weer niet, hebde een ander draaibewijs voor nodig.
Anders had dat gediend als slijpschijf om in te zetten in robotronics (een programma op de bbc waar ze elkaar met modelbouw robots in een arena bevechten).
Wat zou ik pakken voor de zware oorlog met mijn tegenstander ?
Daarom de vraag hierboven wat gaat het langste mee.
Ik heb het niet over duracell hé gasten.
Op moeilijke momenten moet mijn tt op zijn benen blijven staan.
Mijne philips zal het robotronics gevecht niet overleven.
Hij mag dan 45 gaan hij valt om als ge er tegen blaast.
Als ik nu die vinyl plaat vervang met een zaagblad met pas geslepen tandjes
Mijnen tt "terminate twice" device begint meer een vorm aan te nemen.
Wat moet ik nu nog doen met de arm van de tt.
Ne bokshandschoen daar op monteren voor de final touch, maar euhm dat gaat ook nogal zwaar doorwegen en ik heb schrik dat mijn tt monsterke ne ophefarm oploopt.
Ik heb geen zin om m in het gibs te steken als m zijn polleke breekt door ne handschoen die te groot of te zwaar is.
Damn ze maken het mij lastig om tegen 2 concurenten (OEM en Technics) op te kunnen.
Ik wil jullie zwaar duidelijk maken dat er met PHILIPS niet te spotten valt.
Oranje boven, gvd daarom dat ik ook plank gas geef op oranje.
Nou die vlamt lekker
Wat overheerst
Technics
OEM
Synq
JB
Voor mij is het PHILIPS die zijin zo gierig met naalden (ne echte hollander)
I want a tt fight now.
In de arena wie durft het aan.
Brokjocky contest 2006 mag ik de organistatie zijin, computer xp de sponsor voor de synq bommen voor de arena.
Yeah baby, ik heb er zin in.
Ik ben normaal nie vernielzuchtig maar nu, bring it on
