Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
computer xp zei:ja inderdaad, dan hoor ik ze niet meer uiteen vallen![]()

Reind post:
Wat wel klopt (moraal van het verhaal) is dat als je niet kunt draaien op SL's of op cd spelers met een resolutie van 0,1% je gewoon een pruts dj bent en niet de gear de schuld moet geven maar jezelf(en ik denk dat Frisbee en ik het daar toch wel flink met elkaar eens zijn Wink

computer xp zei:Had ik btw al gezegd dat oem gebruikers janetten zijn?
Bij deze: oem gebruikers zijn janetten
![]()
*
1337mr.hanky zei:voor mensen die niet erg snugger zijn, oem heeft een functie om de start en stoptijd op 6 seconden te zetten, heb je even bedenk tijd
maar dat is nogal nutteloos, want mensen die niet snugger zijn kopen technics
39-38 oems op kop

LexiC zei:ach altijd die discussie, wie draait nu met vinyl vandaag de dag :ironic:
LexiC zei:ach altijd die discussie, wie draait nu met vinyl vandaag de dag :ironic:
