Archief - OEM vs Technics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke platendraaierd?


  • Totaal aantal stemmers
    137
  • Opiniepeiling gesloten.

1337mr.hanky

Legacy Member
als ge doof zijt hebt ge het enige nadeel wat een oem heeft tov een technics ook al weg

ComputerVISTA

Legacy Member
ja inderdaad, dan hoor ik ze niet meer uiteen vallen :evil:


Nuja toch groot nadeel he ;)

1337mr.hanky

Legacy Member
om toch even serieus te blijven

de oem's en de technics kunnen we naast elkaar plaatsten zonder naar de prijs te kijken

de beiden hebben even sterke troeven, ze zullen allebei blijven bestaan, de oem eventueel een een beter model verdergezet

qua kwaliteit zijn ze allebei top, de technics heeft dat gewoon beter kunnen bewijzen

Phreak-

Legacy Member
Reind post:
Wat wel klopt (moraal van het verhaal) is dat als je niet kunt draaien op SL's of op cd spelers met een resolutie van 0,1% je gewoon een pruts dj bent en niet de gear de schuld moet geven maar jezelf :P (en ik denk dat Frisbee en ik het daar toch wel flink met elkaar eens zijn Wink

'nuff said :)

ComputerVISTA

Legacy Member
En wat de oem lovers steeds moeten onthouden is: Voor je technics uitlacht of wat dan ook, wees ze eerst dankbaar. Want zonder technics was er geen oem!


funny mode: maar technics blijft beter door zijn robuste eirdophoudersyndroomcathalisatorsysteemsinhoudstafelvanvermenigvuldiging!

ComputerVISTA

Legacy Member
Had ik btw al gezegd dat oem gebruikers janetten zijn?

Bij deze: oem gebruikers zijn janetten



:evil:

Flipkikker

Legacy Member
computer xp zei:
Had ik btw al gezegd dat oem gebruikers janetten zijn?

Bij deze: oem gebruikers zijn janetten



:evil:

so...

*Proud to be gay :D*

"OEM, COLOURS YOUR LIFE"


van een statement gesproken :unsure:

NinjaTune

Legacy Member
we zitten met een gelijkstand jongens

edit: dunno was me voor :(

1337mr.hanky

Legacy Member
voor mensen die niet erg snugger zijn, oem heeft een functie om de start en stoptijd op 6 seconden te zetten, heb je even bedenk tijd

maar dat is nogal nutteloos, want mensen die niet snugger zijn kopen technics


39-38 oems op kop

NinjaTune

Legacy Member
ach altijd die discussie, wie draait nu met vinyl vandaag de dag :ironic:

ComputerVISTA

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
voor mensen die niet erg snugger zijn, oem heeft een functie om de start en stoptijd op 6 seconden te zetten, heb je even bedenk tijd

maar dat is nogal nutteloos, want mensen die niet snugger zijn kopen technics


39-38 oems op kop


Inderdaad zo kunnen se slooomooos met de oems wat langer nadenken... :)

KIA_Killer

Legacy Member
Ik koop liever een windows versie van OEM! Ja kweeni ma da klinkt toffer enja legotechnics daar emmekin den tijd ok wel mee gespeeld ma das al lang geleje

makvond lego techniks toch toffer dan windows dusja

techniks vote +1

:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan