GigaTexel
Legacy Member
kheb op kot 2*1210MK2 staan, naar schatting iets van een 10 jaar oud
die dingen zijn verhuurd geweest, gebruikt door klungels die niet eens weten wa een pitch is enzovoort
daar is niks aan te zien, amper een kraske, knopkes marcheren nog perfect enzo
waarom ik nooit ofte nimmer mijn geld geef buiten aan technics:
tot voor het failissement van MusicMan in gent, stonden daar een 15 tal SL1210's waarvan er quasi geen enkele een probleem vertoonde (buiten is een kapotte naald ofzo)
na da failissement heeft blijkbaar een of andere kerel daar het lumineuze idee gehad om er 10 te vervangen door stanton st8-150's
lekker fancy glitterblauw, reverse, pitch tot +-50%, glitter zilver knopkes, vree stoer allemaal
nu, paar maand erg intensief gebruik later ziede het resultaat: aan al die stanton-bakken marcheert wel IETS: toonarm die gans los zit, knopkes kapot, knopkes die geen contact meer geven, verf die afschilfert, remmen die niet goed meer werken, toonarmhouderkes die zot draaien,...
en dat voor nen bak van 5-600 euro per stuk
ondertussen staan daar nog altijd een paar van die oude technicsen vrolijk hun rondjes te draaien
ok ja, die heeft al die toeters en bellen niet en wa minder koppel en blabla, maar WHO CARES
die dingen WERKEN tenminste, en blijven werken!
ik beluister geen platen meer in musicman als er geen technics vrij is, heb gewoon geen zin om mij te staan ergeren aan platendraaiers die niet op 45 toeren willen omdat het knopke nimeer pakt (denk dat er toch zeker 5-6 van die bakken daar last van hebben)
die dingen zijn verhuurd geweest, gebruikt door klungels die niet eens weten wa een pitch is enzovoort
daar is niks aan te zien, amper een kraske, knopkes marcheren nog perfect enzo
waarom ik nooit ofte nimmer mijn geld geef buiten aan technics:
tot voor het failissement van MusicMan in gent, stonden daar een 15 tal SL1210's waarvan er quasi geen enkele een probleem vertoonde (buiten is een kapotte naald ofzo)
na da failissement heeft blijkbaar een of andere kerel daar het lumineuze idee gehad om er 10 te vervangen door stanton st8-150's
lekker fancy glitterblauw, reverse, pitch tot +-50%, glitter zilver knopkes, vree stoer allemaal
nu, paar maand erg intensief gebruik later ziede het resultaat: aan al die stanton-bakken marcheert wel IETS: toonarm die gans los zit, knopkes kapot, knopkes die geen contact meer geven, verf die afschilfert, remmen die niet goed meer werken, toonarmhouderkes die zot draaien,...
en dat voor nen bak van 5-600 euro per stuk
ondertussen staan daar nog altijd een paar van die oude technicsen vrolijk hun rondjes te draaien
ok ja, die heeft al die toeters en bellen niet en wa minder koppel en blabla, maar WHO CARES
die dingen WERKEN tenminste, en blijven werken!
ik beluister geen platen meer in musicman als er geen technics vrij is, heb gewoon geen zin om mij te staan ergeren aan platendraaiers die niet op 45 toeren willen omdat het knopke nimeer pakt (denk dat er toch zeker 5-6 van die bakken daar last van hebben)





NICE SHOT !!! 
