Archief - OEM vs Technics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke platendraaierd?


  • Totaal aantal stemmers
    137
  • Opiniepeiling gesloten.

w00p

Legacy Member
Goed idee. Ik ga een label starten genaamd "big mother" en elke plaat gaat 2cm dik zijn!

w00p

Legacy Member
Dan ga ik bij elke plaat een draaibank bijverkopen om uw platter 2cm af te draaien.
Platen aan €1608,5 het stuk, gratis levering! :p

hmmz, maar dan is de platter weer lichter en heb je weeral meer feedback...

w00p

Legacy Member
Gewoon de volledige draaitafel voor 1 liedje.
Gedaan met OEM/technics discussie!

Laten we lekker corrupt en kapitalistisch doen, de labels met kapitaal kunnen een deftige draaitafel maken voor hun release en de beginnende zijn het equivalent van een JB disco 2000.
Dan kunt ge wel maar aan 1 kant iets doen, want een draaitafel is nogal moeilijk om om te draaien. :)

Lekker onpraktisch ook, gij vond ooit dat liedjes uitzoeken en opleggen 10 seconden duurde en 10 seconden te lang? nu moet ge de oude nog disconnecten, wegleggen, een nieuwe leggen en aansluiten.
Kwil u ook zien toekomen met 50 flightcases op een fuif! :D

Zo denkt onze overheid dus als ze aan "administratieve vereenvoudiging" doen. :unsure:
Iets waar niets of bitter weinig mis mee is gaan ze onmogelijk en dwaas maken.

ComputerVISTA

Legacy Member
disco 2000 the memory's heb ze ook nog gehad: 100 ten 100 pure plastic rommel :p Belt driver :p

BraveHeart

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
bakeliet wordt trug in

Flintstones mode

Yabba Dabba Doo :rofl:

Met die zwaar platen, ben ik blij dat heavy metal geen DJ genre is :evil:

Ik beklaag die TT's :music:

1337mr.hanky

Legacy Member
BraveHeart zei:
Met die zwaar platen, ben ik blij dat heavy metal geen DJ genre is :evil:
ben je daar zeker van, dat horen heavy metal dj's niet zo graag denk ik

ComputerVISTA

Legacy Member
t-e-c-h-n-i-c-s pour le vinceurs \ o / :woohoo:

(letterlijke vertaling van: Technics for tha win)

1337mr.hanky

Legacy Member
computer xp zei:
t-e-c-h-n-i-c-s pour le vinceurs \ o / :woohoo:

(letterlijke vertaling van: Technics for tha win)
das het eerste wat ik daar van hoor

mjah als ik ooit ga upgraden koop ik denk ik ook technics, hoewel ik oems fijner vindt

BongZrGooD

Legacy Member
BraveHeart zei:
Flintstones mode

Yabba Dabba Doo :rofl:

Met die zwaar platen, ben ik blij dat heavy metal geen DJ genre is :evil:

Ik beklaag die TT's :music:

Hoe? Heavy Metal is wel een Dj genre hoor... Er zijn clubs waar het gedraaid wordt, door bekende Dj's in het wereldje... Alleen hechten die mannen totaal geen belang aan Technics vs Oem, vinyl vs cd vs mp3 discussies. Zij draaien gewoon hun platen en hun publiek danst accordingly. :p
Tis ni omdat ge het ni kent of weet dat het er ni is hoor...
DJ zijn is niet gekoppeld aan één soort van muziek, dat nog maar denken is enggeestig en wreed dikkenekkig imo.
Zeggen dat DJ muziek boenkmuziek is, is toch ook belachelijk maar het trekt wel die denkwijze door....
Maar ik begrijp de bedoeling van de grap wel hoor...;)

Metal Dj's gebruiken door de band geen gewone draaitafels, het zijn geëtste metalen platen, forged in the fires of hell die dan dmv bijlen afgespeeld worden... Hoe de trillingen van de bijlen tot geluid omgevormd worden, laat ik aan de donkerste fantasieën van de perverselingen hier aanwezig over...:evil:

Totnutoe vind ik w00p's idee nog ni zo slecht, maar ik wacht vooral om turntablists/scratchers hun werk te zien doen met platen van 4 kg...:D
En dan even switchen...

Groetjes,
BongZ

ComputerVISTA

Legacy Member
BongZ, bakeliet for tha win he ;) Maar dan wel platen van 2 cm dik :D

BraveHeart

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Hoe? Heavy Metal is wel een Dj genre hoor... Er zijn clubs waar het gedraaid wordt, door bekende Dj's in het wereldje... Alleen hechten die mannen totaal geen belang aan Technics vs Oem, vinyl vs cd vs mp3 discussies. Zij draaien gewoon hun platen en hun publiek danst accordingly. :p
Tis ni omdat ge het ni kent of weet dat het er ni is hoor...
DJ zijn is niet gekoppeld aan één soort van muziek, dat nog maar denken is enggeestig en wreed dikkenekkig imo.
Zeggen dat DJ muziek boenkmuziek is, is toch ook belachelijk maar het trekt wel die denkwijze door....
Maar ik begrijp de bedoeling van de grap wel hoor...;)

Metal Dj's gebruiken door de band geen gewone draaitafels, het zijn geëtste metalen platen, forged in the fires of hell die dan dmv bijlen afgespeeld worden... Hoe de trillingen van de bijlen tot geluid omgevormd worden, laat ik aan de donkerste fantasieën van de perverselingen hier aanwezig over...:evil:

Totnutoe vind ik w00p's idee nog ni zo slecht, maar ik wacht vooral om turntablists/scratchers hun werk te zien doen met platen van 4 kg...:D
En dan even switchen...

Groetjes,
BongZ
Ik ben altijd te vinden voor de sloop als brokjocky, bring it on :lol:

Draai uw epuipment total loss :woohoo:

PS. het was niet de bedoeling om de Heavy Metal fans persoonlijk aan te vallen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan