-Meddle (eigelijk vooral voor "echoes")
-Ummagumma
-Obsured by clouds
(de rest is eigelijk al gezegd, mijn persoonlijek favorieten zijn samen met bovenstaanden nog Wish you were here, dark side of the moon en animals)
Tip: schaf u die box aan 8 cd's die tegen elkaar gezet het tekentje van "Dark side of the moon" vormen.
Uiteindelijk zijn al hun cd's/lp's wel goed, eerlijk egzegd vind ik The Wall nog de minste van allemaal, niet meer de Pink Floyd als in de dagen van Live in Pompeii enzo... Hier steekt ook nog ergens een DC met de eerste nummers van Pink Floyd, met Sid Barret, maar die zou ik houden tot laatste om aan te schaffen, want die is bijvoorbeeld 10 keer geschifter als saucerful of secrets.
En ja, ik ben een redelijke fan, dankzij mijn pa, heeft vroeger nog artikels gepubliceerd in het magazine van de Pink Floyd fan club, dus ik dnek dat ik wle ongeveer weet waarover ik praat
