Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
Die nummers zijn meestal wel goed maar blijven totaal niet hangen, tegen dat het volgende nummer begon was ik het vorige al weer vergeten. Ze slaagden er ook niet echt in om sfeer te creëren.

Skyscraper

Legacy Member
nja ik vreesde er al voor. al die nummers lijken zo gelijkend, ook een zeer triestige bezetting (uit welke kelder hebben ze die bassist gehaald? nul goesting, nul presence).

nee, zelf nog getwijfeld om 't gewoon te bollen en in de kinky star 'ns te gaan zien. was daar 'n band aan 't soundchecken, drie vrouwen, klonk wat warpaint achtig, was wel benieuwd.

Drew

Legacy Member
Nja, tijdens het voorprogramma begon er zo nen ouwen zak tegen ons te zeiken da we moesten stoppen met praten want zijn dochter was aan't optreden... :unsure: Voor de rest herinner ik mij gelijk niks meer. Oh, en gisteren stonden die fags van Customs naast mij in 't Sportpaleis.

Skyscraper

Legacy Member
Voorprogramma vond ik zeer zielig, voor hen dan.
Moest ik zo malchance hebben met 't geluid zou ik 't wss afgetrapt zijn. Serieus, wa was dat. Alsof die nog niet gesoundchecked hadden?

clercqie

Legacy Member
Dus de geluidsmannen daar trokken op niks? Of had dat voorprogramma echt niet gesoundchecked (lijkt mij redelijk achterlijk)?

Oja:

The Men zei:
yo
hey,
we're back from tour.... and we're going out again real soon. check the side for new dates

matador 7" comes out in may

we're starting a new full length before that happens

see you out there,
mark

Jeej :)

shiftyke

Legacy Member
Alé ik heb dus geluk gehad dat ik niet naar Still Corners geweest ben! Volgende week Memoryhouse hopelijk is dat dan beter!

Creamium

Legacy Member
Ben Yeasayer aan het ontdekken. Odd Blood nu al paar keer beluisterd en ik ben vol bewondering. Hoe ze ieder nummer een andere stijl hanteren, volop experimenteren, en bijna altijd met catchy popsongs eindigen... Krijg echt geen genoeg van deze plaat, moet dan nog de eerste beluisteren.

Ga toch eens moeten denken aan een Cactus ticket denk ik...

Reign of Terror van Sleigh Bells kickt ook zwaar ass. En dan is er ook Bloom die iedere luisterbeurt beter wordt. Al vaak in hogere sferen gezeten deze week

Kid_C

Legacy Member
En die eerste is echt véél beter. :p

Die Air Tycoon plaat moet echt op vinyl uitkomen.

Master S

Legacy Member
Nieuw album van iLiKETRAiNS "The Shallows" is weer fucking brilliant. Ik dacht dat het niet beter kon dan hun vorige twee albums, maar ze hebben mij het tegendeel bewezen.

UnFinished

Legacy Member
Master S zei:
Nieuw album van iLiKETRAiNS "The Shallows" is weer fucking brilliant. Ik dacht dat het niet beter kon dan hun vorige twee albums, maar ze hebben mij het tegendeel bewezen.

Eens checken dan :)

Wie gaat er maandag ook naar Other Lives en Deer Tick?

edraket

Legacy Member
Kid_C zei:
En die eerste is echt véél beter. :p

Die Air Tycoon plaat moet echt op vinyl uitkomen.

Echt lekkere boel, vandaag ook nog eens beluisterd tijdens de afwas.

Burntfaceman

Legacy Member
Skyscraper zei:
nja ik vreesde er al voor. al die nummers lijken zo gelijkend, ook een zeer triestige bezetting (uit welke kelder hebben ze die bassist gehaald? nul goesting, nul presence).

nee, zelf nog getwijfeld om 't gewoon te bollen en in de kinky star 'ns te gaan zien. was daar 'n band aan 't soundchecken, drie vrouwen, klonk wat warpaint achtig, was wel benieuwd.

Ja inderdaad die bassist wa was da man :rofl:

?therapy?

Legacy Member
Master S zei:
Nieuw album van iLiKETRAiNS "The Shallows" is weer fucking brilliant. Ik dacht dat het niet beter kon dan hun vorige twee albums, maar ze hebben mij het tegendeel bewezen.
Ook eens luisteren. :)
Kan niet wachten tot de vinyl hier arriveert
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan