Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snaggit

Legacy Member
Same here, chat werkt ook niet meer.
Tussen elk nummer moet ik ook 2/3 keer refreshen voor er een nieuw komt :p

Edit: het werkt alweer :')

Kid_C

Legacy Member
Zo blijkt. Maar goed, ik kap ermee voor vandaag. Morgen werken.

Als iemand zelf nog een channel wil maken, doe gerust en post hem hier.

Volgende week zondag of maandag opnieuw!

Snaggit

Legacy Member
Kid_C zei:
Volgende week zondag of maandag opnieuw!

Zie ik wel zitten ja! Is best wel een gaaf concept :D
Kunt ge dat eigenlijk ook op privaat zetten voor 9lives members alleen of is het publiek?

Kid_C

Legacy Member
Privaat lukt nog niet, misschien volgende week wel al. Het is nog maar de beta.

shiftyke

Legacy Member
Er is nog steeds volk in de room, niet vergeten slapen ook hé jongens :lol:

Kid_C

Legacy Member
Er zit nog altijd volk, damn.

WF Sete '12 // Line-up so far // Little Dragon live, Gregory Porter live, Portico Quartet live, Mo Kolours live, Koreless live, Tinariwen live, Scuba, Floating Points, Mala, IG Culture, Fatima, Alexander Nut, Julio Bashmore, Robert Glasper Experiment live, Channel One Sound System, Alice Russell & TM Juke live, Mosca, Machinedrum live, DJ RKK, Dimlite live, David Rodigan, Onra live

:drool:

UnFinished

Legacy Member
Other Lives, wereldband da ge zijt :love: Ik kwijl hier nog altijd mijn broek onder. Magisch gewoon... Werchterpeople, ga die mannen (en indian-woman) zeker aan't werk zien! Live nog een pak beter als op plaat met die twee drummers en violen erbij. Stem van de zanger was ook allesbehalve slecht te noemen :)

Deer Tick was ook cool, al blijft hun muziek in hetzelfde bedje ziek als andere americana/country bands. Werd nogal eentonig op de duur, maar diene zanger was echt wel hilarisch - had volgens mij iets te veel gedronken - dus dat maakte veel goed.

MrM@tthijs

Legacy Member
UnFinished zei:
Other Lives, wereldband da ge zijt :love: Ik kwijl hier nog altijd mijn broek onder. Magisch gewoon... Werchterpeople, ga die mannen (en indian-woman) zeker aan't werk zien! Live nog een pak beter als op plaat met die twee drummers en violen erbij. Stem van de zanger was ook allesbehalve slecht te noemen :)

Deer Tick was ook cool, al blijft hun muziek in hetzelfde bedje ziek als andere americana/country bands. Werd nogal eentonig op de duur, maar diene zanger was echt wel hilarisch - had volgens mij iets te veel gedronken - dus dat maakte veel goed.

Heb die LP van Other Lives al vaak willen meepakken uit den Bilbo, maar ik kwam altijd nog iets anders tegen. Volgende keer neem ik hem mee!

insomnia

Legacy Member
Hopelijk speelt At The Drive-In hier dan ook wel ergens in de buurt.

UnFinished

Legacy Member
Wat een grap, The Mars Volta boeken terwijl ATDI net een reünie doet...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan