Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burntfaceman

Legacy Member
Zou wel nog een coole naam zijn voor een screamo band :unsure:

Ik eis trouwens een hip hop avond!

MrM@tthijs

Legacy Member
Of iets electronisch, ik ben niet zo thuis in heel dat screamogedoe. :unsure:

shiftyke

Legacy Member
Man hoe geniaal was die screamo avond niet :bow:

Ik moet me echt wel eens meer verdiepen in dat genre, dus als er iemand tips heeft ;)

Hayrus

Legacy Member
Dunk!Festival:

- Stories From The Lost
Dit vond ik niet echt goed. Ze gebruikten veel elektronische samples en melodietjes terwijl er nergens een toetsenist te bespeuren was. Ze wisten precies ook niet goed wat ze nu eigenlijk wouden. Eerst frisse muziek zoals GIAA, dan weer zware post-metal en dan beiden door elkaar...

- Mosquito
Best wel oké. Strak gespeeld. Ik vond enkel de stem van de zanger/drummer niet echt passen bij de stijl, die klonk veel te hardrock.

- Omega Massif
Supernice! Geniaal hoe ze een nummer zo kunnen laten slepen. Elke seconde opnieuw is het afwachten wanneer die snaredrum nu eindelijk gaat vallen..om dan weer mee te gaan in de beat. Live is dit nog trager dan op plaat en dat ownt gewoon.

- This Will Destroy You
Kippenvelmomentje. Eerst veel nieuw materiaal gespeeld, dus veel ambient en trage drone-muziek. Net toen ik vond dat het wat veel begon te worden, begonnen ze ouder materiaal te spelen. Mijn favoriete momenten waren A Three-Legged Workhorse en Quiet. Helaas was het einde nogal abrupt. Ik vermoed dat ze nog meer gepland hadden, maar dat wegens tijdgebrek de show moest stopgezet worden. The Mighty Rio Grande en The World Is Our__ hebben ze helaas niet gespeeld. Bleef wel mooi optreden.

- Pelican
Ideale afsluiter. Het viel me op dat je live pas merkt hoeveel er is nagedacht over die muziek. Ze spelen niet zomaar wat, maar bouwen echt iets op. Alle stukjes passen perfect in hun nummers en het is gewoon zalig om erin mee te gaan. Goede muzikanten die mannen.

http://www.youtube.com/watch?v=0BSHAXpNey0

?therapy?

Legacy Member
Wou dat ik er bij was :cry:

Maar allé, heb toch een goeie avond gehad alleszins. :p Maar toch liever op dunk! geweest

Kid_C

Legacy Member
Idd, komt goed uit voor morgen. :)


edit: Allright, dit is wel heel makkelijk. Je kan dus instellen hoeveel nummers je kan draaien per persoon. Ik stel voor om 1 nummer pp te nemen, dan word je uit de dj-boot gezet. Mensen die niet draaien kunnen inschrijven op een lijst blijkbaar. Dus vanaf je je nummer hebt gedraaid zet je je terug op wachtlijst. Op die manier kan iedereen draaien.

Allé, toch voor zondagavond. Momenteel staat het nog zoals gisteren.

Enige dat we nu nog nodig hebben is een thema.

TsD

Legacy Member
Kid_C zei:
Idd, komt goed uit voor morgen. :)

Enige dat we nu nog nodig hebben is een thema.

Nummers die ge als soundtrack zou hebben bij uw eigen resurrectie? Past bij Pasen enzo:p

Is er een algemeen begin-uur ofzo? Of gewoon heel de dag? Was gisteren best chill om op te hebben:D

MrM@tthijs

Legacy Member
Kilimanjaro zei:
Hi Toon!

We're just waiting for the remixes to finish and our label said that they expect to have everything ready in 2-3 months

Cheers
Aron

Hoera, Kilimanjaro EP :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan