Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vernon

Legacy Member
Iemand hier die The Antlers al live heeft gezien? Ik twijfel nog om maandag te gaan in de AB

?therapy?

Legacy Member
Zoals gezegd: Nu-Mark :drool:
Floating points was een zak met platen kwijt & kampte in het begin met technische problemen. :( Maar allé, dat heeft het niet verpest mij alleszins. Gewoon blijven geven.
Theo Parrish was natuurlijk er ook weer dik op!
Dimlite kende ik op zich niet echt goed en ik was aangenaam verrast door hun fijn concert.

Tranco

Legacy Member
Vernon zei:
Iemand hier die The Antlers al live heeft gezien? Ik twijfel nog om maandag te gaan in de AB

Ik ga ook en kijk er hard naar uit! Ze lijken mij wel de moeite live als ik live-opnames op youtube bekijk

Brek

Legacy Member
?therapy? zei:
Zoals gezegd: Nu-Mark :drool:
Floating points was een zak met platen kwijt & kampte in het begin met technische problemen. :( Maar allé, dat heeft het niet verpest mij alleszins. Gewoon blijven geven.
Theo Parrish was natuurlijk er ook weer dik op!
Dimlite kende ik op zich niet echt goed en ik was aangenaam verrast door hun fijn concert.
Normaal is Dimlite alleen? :confused:

?therapy?

Legacy Member
Het was hijzelf + een live drummer :)

Wel grappig toen hij zijn microfoon op de grond smeet, en er eens goed op trapte. En dat allemaal om een soundeffectje te loopen. :lol:

Vernon

Legacy Member
Tranco zei:
Ik ga ook en kijk er hard naar uit! Ze lijken mij wel de moeite live als ik live-opnames op youtube bekijk

Vandaag kaarten gaan halen in de ticketshop.

krisdw

Legacy Member
Lit speelde in 2010 op Groezrock en kondigden gelijk aan dat ze aan een nieuw album werkten. Diezelfde show speelden ze een nieuw nummer, genaamd "Same Shit, Different Drink".

Twee jaar later en de release van de nieuwe CD, "The View From The Bottom", komt eindelijk dichterbij. Op 19 Juni ziet deze het levenslicht.
Om het wachten wat draaglijker te maken, heeft Lit vandaag de eerste single uitgebracht, Same Shit, Different Drink. Je kan er naar luisteren op Rolling Stone.com.

?therapy?

Legacy Member
Berichtje van memoryhouse :(

There’s no good way of saying that we have had some unfortunate luck. Last night our van was broken into just outside of Washington, DC and most of our equipment has been stolen. To our dismay, we have no choice but to drop out of the upcoming Philadelphia and Boston shows with Washed Out. We are asking for donations to help buy/rent equipment so we can get back on our feet for New York and continue on the rest of the tour. We hate to ask but we suffered a huge loss and anything would really help. Thanks to everyone for your support and I hope to see you all very soon.

Sincerely,

Denise



Voor een schone foto van Denise zouk anders wel doneren :unsure:

Brek

Legacy Member
Nog niemand hier de nieuwe Actress geluisterd? Wat een zot album alweer...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan