Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tr1ploid zei:In plaats van de stoere rebel uit te hangen, wees een brave burger zoals deze jongeheer en dump al uw waardeloze elektronische rommel op de juiste plek.

Een complot zeg ik u! Toevallig als ge naar NY gaat! Dat kan geen toeval zijn.Kid_C zei:Amai. waar is de liefde naartoe? Stomme elektronische rommel? Dit topic is groot geworden door zijn verdraagzaamheid ten opzichte van alternatievere genres. Ik begrijp nog steeds niet waarom hier plots drie man begon te klagen over een topic die al drie jaar zo werkt. Soit. groetjes uit new york. morgen naar ty segall en the men. vrijdag la sera. (gitaren! Cool?) vinyl is te goedkoop en zaterdag is er een hipsterplatenbeurs...![]()

Kid_C zei:Amai. waar is de liefde naartoe? Stomme elektronische rommel? Dit topic is groot geworden door zijn verdraagzaamheid ten opzichte van alternatievere genres. Ik begrijp nog steeds niet waarom hier plots drie man begon te klagen over een topic die al drie jaar zo werkt. Soit. groetjes uit new york. morgen naar ty segall en the men. vrijdag la sera. (gitaren! Cool?) vinyl is te goedkoop en zaterdag is er een hipsterplatenbeurs...![]()

Hayrus zei:Edit: Maar veel belangrijker: A Whisper In the Noise at Magasin 4 (Brussels) on 15 May 2012. 't Is bijna zover :applause: Hier kijk ik echt al maanden naar uit.
!Kid_C zei:Amai. waar is de liefde naartoe? Stomme elektronische rommel?
Tr1ploid zei:Het was tof toen het nog 10% was van alles dat hier gepost werd. Nu is het 80%. Als het hier niet thuishoort, hoort het hier niet thuis, het is toch vrij duidelijk dat dit een rocktopic is en als je eerder elektro-fan bent, je een eigen topic moet zoeken ipv dit volledig in te palmen. FFS ik zie hier al Skrillex gepost worden.
(ps: dat van die waardeloze elektronische rommel was maar een hyperbool om het te doen passsen bij de foto, 20% van de elektro die hier gepost wordt is nog mild verdraagbaar.)

shiftyke zei:Die post ging over Tokimonsta...
Het is trouwens ook aan de post-rockers om dan wat tegengas te geven en er gebeurt imo tegenwoordig maar weinig interessant tegenover vroeger op post-rock vlak...

.Skyscraper zei:Serieus gasten stop keer me neuten.
Zonder hun/ons (ik post alles wat ik goed vind hier eigenlijk, dit topic zou ondertussen gerust de naam 'kwaliteit' mogen krijgen van mij) was dit topic al stillaan dood. Hoe weinig hier nog gepost werd dat echt pure post/math/indie rock is.. en dan nog komen neuten.
Net toen ik dacht dat hier nog wel chill volk zat, blijkbaar niet.
Three Trapped Tigers - 11 - YouTube
sevencrowns zei:Ik kan gewoon gerust aannemen dat de "echte Post - / math - / prog / experimental / indie rockers " zich inhouden om te posten omdat het hier 3/4 van de tijd over elektronische muziek gaat. Ik wou niet moeilijk doen verder. Heb hier nagenoeg elke post gelezen dus.
. Ge post toch waar ge goesting hebt, zéker als ge er zo van overtuigd zijt dat er alleen zo'n dingen hier mogen staan. Niemand gaat daar toch lastig over doen, zo lang 't fijne nummers zijn die ge kunt ontdekken.Skyscraper zei:Pff sorry ze maat, maar what a load of crap. Ge post toch waar ge goesting hebt, zéker als ge er zo van overtuigd zijt dat er alleen zo'n dingen hier mogen staan. Niemand gaat daar toch lastig over doen, zo lang 't fijne nummers zijn die ge kunt ontdekken.
sevencrowns zei:Pff sorry ze maat, maar ik ga een black metal topic ook niet de hele tijd praten over techno.

shiftyke zei:dit is gewoon het topic geworden voor mensen met smaak![]()
Skyscraper zei:? techno
daar is een apart topic voor m'n beste, dat al lang actief is.
verschil tussen wat experimentele electronica in een experimental topic te zetten, dan techno in 'n black metal topic.
soit, 'k ga 't hier bij laten. 'k vind dat er overdreven word, ik vind alles wat hier gepost wordt interessant (openminded zijn is wijs ze, keer proberen). 's gewoon spijtig dat het nu versplintert en ik waarschijnlijk geen enkel van de topic meer ga checken.
Tr1ploid zei:En wat 'smaak' is, wordt gedefinieerd door dezelfde bende van 6 man die dees topic volledig voor zichzelf geclaimd hebben om er alles te posten wat zij goed vinden.
Skyscraper zei:(openminded zijn is wijs ze, keer proberen).
shiftyke zei:Mooi gezegd
laat ons smaak dan vervangen door "Kwaliteit" dat is misschien een betere omschrijving.
Verder ga ik het hier ook bij laten, als Carl terug is zal hij wel wat wijze woorden spreken...
We sluiten af met een streepje muziek dat ik zonder schaamte van Skyscrapers facebook geplukt heb en beide groepen in dit topic misschien kan verenigen... ?
Suuns - Armed For Peace - YouTube
sevencrowns zei:Excuseer? Mijn musiclibrary gaat van grindcore tot post-dubstep tot doom metal tot hiphop. Ik denk dat er nog veel mensen iets kunnen leren van mijn openminded-zijn.