A Whisper in the Noise speelde vooral nummers van hun laatste plaat. Een zeer rustige show dus met de nodige kippenvelmomenten. Echt heel mooi om te zien wat ze allemaal kunnen doen met een bezetting van twee. De band is ook fantastisch live doordat ze vaak een andere toets geven aan hun nummers (eens zonder drumsamples, eens half- of doubletime gespeeld etc.) ten opzichte van de albumversie. En vooral: wat een stem
!
Ten slotte alweer een zalige zaal ontdekt. Magasin 4, nog nooit van gehoord, maar leuk verborgen conceptje. Wel jammer dat er weinig volk was door die beperkte bekendheid.