Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Monoslay zei:Geen idee, ik luister niet naar Duyster.
The Evpatoria Report - Prognoz - YouTube
Bestaan die eigenlijk nog? Het is al van 2008 geleden dat ze nog iets nieuws gemaakt hebben.

bluecadet3 zei:lol naar die janetten? Neen dank u.

UnFinished zei:Hebt gij hier feitelijk al ooit iets constructief neergezet?
UnFinished zei:OT: Wasted Days
UnFinished zei:Hebt gij hier feitelijk al ooit iets constructief neergezet?
@ ?therapy? en Utred: Ik was naar Brussel geweest, morgen herkansing in Gent voor jullie
OT: Wasted Days live, beste kwartier (!) van mijn leven. Die bridge was nog 10 x genialer als op plaat, met enorm luide fuzzy gitaren die een trancy drone-achtige wall of sound maakten. Erg vet, maar wel enorm luid, en zeker omdat het daar zo klein was en iedereen vlak bij de boxen stond. Nog altijd last van mijn oren, en ik ben vast niet de enige wss.
Qua setlist zat het goed strak. Praktisch de ganse nieuwe plaat gespeeld, en als encore twee oudere nummers (die ik niet kende). Zang zat wel slecht in de mix, en drum stond iets te luid in het begin.
En ohja, wat een kutlocatie toch die Chocolaterie. Echt in hartje Molenbeek, ik zat precies in een ander land. Onderweg nog bekogeld geweest met een ijzeren voorwerp door kerels vanuit een park, fuck dat.
ad:beton zei:Ik snap niet dat die nog geen ban aan zijn been heeft gehad.