Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Monoslay

Legacy Member
Ik vind het toch raar dat Young Team zo laag staat...
Maar het is wel een mooi lijstje.

UnFinished

Legacy Member
bluecadet3 zei:
lol naar die janetten? Neen dank u.

Hebt gij hier feitelijk al ooit iets constructief neergezet?

@ ?therapy? en Utred: Ik was naar Brussel geweest, morgen herkansing in Gent voor jullie ;)

OT: Wasted Days live, beste kwartier (!) van mijn leven. Die bridge was nog 10 x genialer als op plaat, met enorm luide fuzzy gitaren die een trancy drone-achtige wall of sound maakten. Erg vet, maar wel enorm luid, en zeker omdat het daar zo klein was en iedereen vlak bij de boxen stond. Nog altijd last van mijn oren, en ik ben vast niet de enige wss.

Qua setlist zat het goed strak. Praktisch de ganse nieuwe plaat gespeeld, en als encore twee oudere nummers (die ik niet kende). Zang zat wel slecht in de mix, en drum stond iets te luid in het begin.

En ohja, wat een kutlocatie toch die Chocolaterie. Echt in hartje Molenbeek, ik zat precies in een ander land. Onderweg nog bekogeld geweest met een ijzeren voorwerp door kerels vanuit een park, fuck dat.

sevencrowns

Legacy Member
UnFinished zei:
OT: Wasted Days

Da's echt een heel straf nummer. Enkel voor dat nummer zet ik met plezier graag die plaat op. Spijtig dat ik het niet live kan checken op deze tour.

clercqie

Legacy Member
UnFinished zei:
Hebt gij hier feitelijk al ooit iets constructief neergezet?

@ ?therapy? en Utred: Ik was naar Brussel geweest, morgen herkansing in Gent voor jullie ;)

OT: Wasted Days live, beste kwartier (!) van mijn leven. Die bridge was nog 10 x genialer als op plaat, met enorm luide fuzzy gitaren die een trancy drone-achtige wall of sound maakten. Erg vet, maar wel enorm luid, en zeker omdat het daar zo klein was en iedereen vlak bij de boxen stond. Nog altijd last van mijn oren, en ik ben vast niet de enige wss.

Qua setlist zat het goed strak. Praktisch de ganse nieuwe plaat gespeeld, en als encore twee oudere nummers (die ik niet kende). Zang zat wel slecht in de mix, en drum stond iets te luid in het begin.

En ohja, wat een kutlocatie toch die Chocolaterie. Echt in hartje Molenbeek, ik zat precies in een ander land. Onderweg nog bekogeld geweest met een ijzeren voorwerp door kerels vanuit een park, fuck dat.


FUUUU, ik kan ni gaan vnv :sad:

?therapy?

Legacy Member
Njah, zit met een oorontsteking :(
Khoor bijna niets. :ironic: Dus ik zal ook wel moeten passen. Had anders wel graag gegaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan