Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TimVerleyen zei:Je kan toch niet alles zien dus mij een worst of 50 cent daar geprogrammeerd wordt tijdens één of ander feestje in de boiler ! De line-up is totaal nog niet compleet idd en voor mij staan er al héél leuke namen tussen. hopelijk worden ze wat ok geprogrammeerd.
mTm zei:Welk feestje in de boiler? Toch niet met die namen ...
El_L4mor zei:wtf? deus 2 keer de marquee laten afsluiten, op een festival da maar 3 dagen duurt??
da wordt dan 1 concert met de hits, en 1 concert met de oude klassiekers? Dus maw 2 keer een set die maar 'half' goed is? Ofwa?
+ alleen echte die hard fans willen toch 2 keer na elkaar naar deus gaan kijken?