Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
Stonden ook al lange tijd geboekt voor Pukkelpop. Ik haak bij deze dus af :)

Spectre

Legacy Member
4 daagjes Werchter en 2 daagjes Tomorrowland zullen het wel doen I guess ^^

super-styler

Legacy Member
Veel goede namen al, fck de haters gaan jullie maar naar werchter. En pukkelpop geen publiek voor dubstep & dnb ? l-o-l wat

Zedd Zorandar

Legacy Member
NiXiE zei:
ik ben vorig jaar ook enkel geweest voor 3 groepen...
het zou ma raar zijn als ge verwacht da den helft van de lineup u lievelingsgroepen zijn

ik ook voor 3 die ik echt wou zien en dan nen hoop da wel nice zou zijn om is te zien

ook nieuwe groepen ontdekt

The Subways
en Blood Red Shoes :love::music::love:

shiftyke

Legacy Member
super-styler zei:
Veel goede namen al, fck de haters gaan jullie maar naar werchter. En pukkelpop geen publiek voor dubstep & dnb ? l-o-l wat

bwa toen ik de laatste keer op pkp was, 2 jaar terug waren de drum & bass feesjesz gene vette ze ondanks te toch wel goeie namen...

super-styler

Legacy Member
shiftyke zei:
bwa toen ik de laatste keer op pkp was, 2 jaar terug waren de drum & bass feesjesz gene vette ze ondanks te toch wel goeie namen...

Dat lig niet aan de mensen maar aan de slecht uurregeling (bv 2 uur namiddag een set enzo) imo.

mach1en

Legacy Member
super-styler zei:
Veel goede namen al, fck de haters gaan jullie maar naar werchter. En pukkelpop geen publiek voor dubstep & dnb ? l-o-l wat

Het is gewoon zo. eerst 5 namen electro dan 1 naam dnb dan weer 5 namen electro.

Al die kerels met hun flashy t-shirtjes en hun fluoriserende schoenveters.
Die gewoon buiten komen om hun kleren te showen:).

gg

eddie

Legacy Member
mach1en zei:
Het is gewoon zo. eerst 5 namen electro dan 1 naam dnb dan weer 5 namen electro.

Al die kerels met hun flashy t-shirtjes en hun fluoriserende schoenveters.
Die gewoon buiten komen om hun kleren te showen:).

gg

was da nu voor zever...
net zoals iedereen aan die core stage dan zwarte kleren en schreeuwlelijke band t-shirts draagt ?
net zoals da mensen die naar goa luisteren er als nen kabouter bij lopen?
net zoals mensen die naar d&b luisteren me nen rugzak dansen ?

zoiets heet een subcultuur...
en het valt mij echt op da mensen die naar d&b luisteren het minst verdraagzaam zijn tegenover andere genres en daar ook niet voor open staan.
heb ik persoonlijk al vaak mogen ervaren.

super-styler

Legacy Member
eddie zei:
zoiets heet een subcultuur...
en het valt mij echt op da mensen die naar d&b luisteren het minst verdraagzaam zijn tegenover andere genres en daar ook niet voor open staan.
heb ik persoonlijk al vaak mogen ervaren.

QFT ! :) en fluo veters enzo? dat zijn 14jarigen, daar trek je je toch gewoon nix van aan en geniet van de muziek gewoon :)

shiftyke

Legacy Member
super-styler zei:
QFT ! :) en fluo veters enzo? dat zijn 14jarigen, daar trek je je toch gewoon nix van aan en geniet van de muziek gewoon :)

maar ik heb in sommige schoenen ook fluo veters en ben 20 :sad:

super-styler

Legacy Member
shiftyke zei:
maar ik heb in sommige schoenen ook fluo veters en ben 20 :sad:

Iedereen doet waar hij zin in heeft maar fluo veters gaat er toch een beetje over als 20 jarige, no? :p

Kid_C

Legacy Member
Hou het hier rustig eh, iedereen heeft zijn eigen smaak en geen genre is meer waard dan een ander.

Insano

Legacy Member
Inderdaad, ik ben ook van mening dat alle genres gelijk zijn. Maar dan moeten ze ook wel effe normaal doen!

:p

Anyhow, ik ben dit jaar zoals altijd weer van de partij.

shiftyke

Legacy Member
super-styler zei:
Iedereen doet waar hij zin in heeft maar fluo veters gaat er toch een beetje over als 20 jarige, no? :p

sorry man ben ne sneakerhead, alé fluo ist niet echt, tis gewoon flashy blauw, maar de schoen zelf is geel, maar we zijn wa offtopic aant gaan zkr :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan