Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

no_way2go

Legacy Member
eddie zei:
was da nu voor zever...
net zoals iedereen aan die core stage dan zwarte kleren en schreeuwlelijke band t-shirts draagt ?
net zoals da mensen die naar goa luisteren er als nen kabouter bij lopen?
net zoals mensen die naar d&b luisteren me nen rugzak dansen ?

zoiets heet een subcultuur...
en het valt mij echt op da mensen die naar d&b luisteren het minst verdraagzaam zijn tegenover andere genres en daar ook niet voor open staan.
heb ik persoonlijk al vaak mogen ervaren.

Bwa nu moete wel oppasse wat ge zegt ze, ik ben toch wel een vrij groot dnb liefhebber :p
Ik luister ook naar ragga/reggae/jungle/goa/dubstep/acid/tek/... en heb genoeg openminded 'dnb vrienden' die ook openstaan voor andere genres :crazy:

Ok er zullen misschien een paar rotte appels tussenzitten, die 9 keer op 10 ook nog is naar de meest commerciele brol luistere, maar dat hebt ge in elk genre wel....

JackM

Legacy Member
Gij weet toch evengoed als ik dat minimal het alfagenre is. En ja kheb u wel stiekem zien geven bij richie hawtin op dour en 10do :evil:

cassie821

Legacy Member
In HLN stond er dat Chokri op 12 mei weer nieuwe namen zullen zijn

tomh

Legacy Member
bwa jot, nieuw cd is wel dik in orde :D
wel klote dat booka shade heeft gecancelled! een ramp :p !

eddie

Legacy Member
LOWLANDS IS NU AL UITVERKOCHT!
DUS ZIE DA DIE HOLLANDERS NIE WEG ZIJN ME ONS TICKETS !! :scream:

Tuninboy

Legacy Member
Birdy Nam Nam , Peaches, en paar namen die men toetsenbord niet aankunnen bron HBVL :)

eddie

Legacy Member
omg had nog nie gezien da Phoenix kwam :woohoo:

kijk ik nu mss wel het hardste naar uit!

Gattuso8

Legacy Member
Lowlands heeft net nieuwe namen vrijgegeven met oa Tiga en Kaiser Chiefs.
Wel vreemd dat 2 many dj's al een tijdje bevestigd heeft voor Lowlands maar niks voor Pukkelpop.

Kid_C

Legacy Member
My Bloody Valentine - Razorlight - Crookers - Air Traffic – Dinosaur Jr. - Booka Shade (live) – Klaxons – Squarepusher - Dizzee Rascal - Glasvegas – Birdy Nam Nam - Asher Roth The Get Up Kids - Face To Face - Buraka Som Sistema - The Airborne Toxic Event - Puppetmastaz – Tortoise - Blood Red Shoes - Yuksek – Zombie Nation - Patrick Wolf – Peaches - Passion Pit - The Temper Trap – Hanne Hukkelberg - The Juan MacLean - Kissy Sell Out - Jon Hopkins - Kap Bambino - Telepathe - Port O’Brien - Soap & Skin - The Invisble – Metric - Micachu & The Shapes – Delphic

memorexxx

Legacy Member
Zie ik dat nu verkeerd?Speelt deus op vrijdag EN zaterdag? Zou maar idioot zijn....

starspike

Legacy Member
memorexxx zei:
Zie ik dat nu verkeerd?Speelt deus op vrijdag EN zaterdag? Zou maar idioot zijn....


Is toch wijd en zijd in de pers verspreid dat ze twee sets gingen spelen? En ja, inderdaad idioot ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan