Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evil_konijn zei:Zou Radiohead naar België kome vandejaar?
cassie821 zei:Ze staan op Reading / Leeds dus why not
Kid_C zei:Meestal selecteren ze de festivals nauwkeurig en gaan ze niet tweemaal na elkaar naar hetzelfde land. Ik denk dus van niet!

Donderdag is wel nog mogelijk. 20 Augustus zijn ze nog vrij, 21ste zitten ze in Oostenlijk. Let's hope.evil_konijn zei:Moest Radiohead komen zou PP natuurlijk direct een topaffiche hebben![]()
Gromme zei:Ik zou blij zijn met Linkin Park maar no hope for that I guess. (LP met hun oudere muziek weliswaar)
Unlimited4s zei:hmm, idd :/
Dikke fuckup van stubru dan wel.

WeCKeR zei:fever raynice!
Gattuso8 zei:HLN Festivals - Maximo Park en Fever Ray op Pukkelpop (879190)
Maximo Park, Fever Ray, New Found Glory, Andrew Bird, The Twang, Boy Crisis, Bombay Bicycle Club en The Blackout zijn dit weekend aan de Pukkelpopaffiche toegevoegd.
