Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

b0rt

Legacy Member
Vampire Weekend :love: vorig jaar gezien op werchter en toen was het echt super!

Gattuso8

Legacy Member
Pukkelpop stuurt alweer een fijn lijstje namen door. Niet alleen Vampire Weekend zal er staan, maar ook ontzettend veel Belgische artiesten!

Zo zullen gevestigde waarden als Absynthe Minded, Daan, Stijn, Sukilove en Das Pop nieuw werk presenteren. En de Belgische indie-lichting wordt vertegenwoordigd door Freaky Age, White Circle Crime Club, Creature With The Atom Brain, Team William, Drive Like Maria, The Sedan Vault, The Galacticos, Tomàn, Vegas! en Madensuyu, terwijl bands als Krakow, The Bony King Of Nowhere en Yuko klaar staan om de gevoelige snaar te bespelen en Spoil Engine de speakers zal laten knallen.

Verder gaat het de elektronische tour op met Waxdolls, Nid & Sancy, Nitebytes (zie: Koen Buyse) en HairGlow (zie: Alex Callier). Het dj-front wordt verder uitgebreid met Dr. Lektroluv, Sound Of Stereo, Merdan Taplak, Ed & Kim en Rave Our Souls.

Nieuw op donderdag 20/08/09: Das Pop, Dr. Lektroluv, Freaky Age, Krakow, Merdan Taplak, Sound Of Stereo, The Bony King Of Nowhere, The Galacticos, The Sedan Vault, Tomàn

Nieuw op vrijdag 21/08/09: Drive Like Maria, HairGlow, Madensuyu, Stijn, Sukilove, Vampire Weekend, Vegas!, Waxdolls, Yuko

Nieuw op zaterdag 22/08/09: Absynthe Minded, Creature With The Atom Brain, Daan, Ed & Kim, Nid & Sancy, Nitebytes, Rave Our Souls, Spoil Engine, Team William, Tommy Sparks, White Circle Crime Club

Chalk

Legacy Member
Ik ben wel tevreden met enkele van deze. De helft ken ik niet :) Maar das leuk om te ontdekken.

Rave Our Souls, Absynthe Minded, Daan en Stijn vind ik al zeker tof :)
Daarnaast nog Sound of Stereo en Dr Lektroluv (na de vele comments die ik op hem al gehoord heb) die ik ook wel eens wil gaan zien.

Utred

Legacy Member
Vampire Weekend en Absynthe Minded zijn mooie namen. Maar tis nog altijd gene vetten.
Die laatste namen kunnen maar beter serieus goed zijn.

JohnDodger

Legacy Member
Stijn, Absynthe Minded. Da's wa me aanstaat.
In totaal een 10,15tal groepe die ik wel wil zien ma toch twijfel ik nog

[EZ]

Legacy Member
RaveOurSouls kan wel nog vetjes worden, Lektroluv verwacht'k niet veel van, vorig jaar was't al gene vette, en zijn set vanop Pinkpop was serieuze platte kak :p

Chalk

Legacy Member
Maar van lektroluv zeggen ze (ik weet het niet!) dat ge telkens iets anders kunt verwachten. allé ge weet nooit wat ge gaat krijgen. Hiermee bedoel ik: goed of nie goed

tekn0w!z

Legacy Member
Ik kan al niet meer wachten!
Kraftwerk(!), Vitalic, Prydz, Booka Shade, Lektroluv, Simian Mobile Disco, Paul Kalkbrenner, Dave Clarke, Snow Patrol, dEUS, Arctic Monkeys, ...

tekn0w!z

Legacy Member
[EZ];11777564 zei:
RaveOurSouls kan wel nog vetjes worden, Lektroluv verwacht'k niet veel van, vorig jaar was't al gene vette, en zijn set vanop Pinkpop was serieuze platte kak :p

Ben eigelijk ook wel eens benieuwd naar de mannen van RaveOurSouls.
Misschien ook eens meepikken :)

starspike

Legacy Member
[EZ];11777564 zei:
RaveOurSouls kan wel nog vetjes worden, Lektroluv verwacht'k niet veel van, vorig jaar was't al gene vette, en zijn set vanop Pinkpop was serieuze platte kak :p

RaveOurSouls is sowieso feestje, hoor. Heb ze hier in buurt al regelmatig gezien. I'll be there alleszins.

tomh

Legacy Member
das morgen in de MOD, dat RaveOurSouls

leuke naam, Vampire Weekend.

ik hoop nog steeds op White Lies en/of Mando Diao voor bij de laatste namen.

Hannes_

Legacy Member
Chalk zei:
Maar van lektroluv zeggen ze (ik weet het niet!) dat ge telkens iets anders kunt verwachten. allé ge weet nooit wat ge gaat krijgen. Hiermee bedoel ik: goed of nie goed
Van Lektroluv weet je het net wel altijd. Hij brengt altijd die songs die op dat moment in de picture staan. Dat zorgt er vaak voor dat het feest is, maar vernieuwend is hij absoluut niet. Een verassing, zoals die occasioneel voorkomt bij bvb. 2 Many DJ's (al draaien die na al enkele maanden 50 % dezelfde songs), zal je bij hem nooit terugvinden.
Nuja, mij niet gelaten, natuurlijk. Ik vind zijn hele image nog steeds goed. ;)

JackM

Legacy Member
Hannes_ zei:
Van Lektroluv weet je het net wel altijd. Hij brengt altijd die songs die op dat moment in de picture staan. Dat zorgt er vaak voor dat het feest is, maar vernieuwend is hij absoluut niet. Een verassing, zoals die occasioneel voorkomt bij bvb. 2 Many DJ's (al draaien die na al enkele maanden 50 % dezelfde songs), zal je bij hem nooit terugvinden.
Nuja, mij niet gelaten, natuurlijk. Ik vind zijn hele image nog steeds goed. ;)

Gaat em weer ergens een cdke opnemen en gans de zomer dezelfde set spelen? :ironic:

[EZ]

Legacy Member
wrs wel he, verwacht u maar aan Rave Is King, diene 'nieuwe' Shameboy - Rechoque remix, From Dusk Till Dawn, Warp, en tussendoor nog wa rommel da we binne 4 weke al beugehoord zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan