Peephole
Legacy Member
Woensdag rond de middag.Bekos zei:Wanneer kun je eigenlijk best daar zijn om een degelijke plaats op de camping te hebben?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woensdag rond de middag.Bekos zei:Wanneer kun je eigenlijk best daar zijn om een degelijke plaats op de camping te hebben?
Timmo70 zei:Kwou Enter Shikari wel eens op de main stage zien

Deadangel zei:Vrijdag 21 augustus 2009
Main Stage: New Found Glory
Aj aj, die horen niet op de main..

My Bloody Valentine in de Marquee is toch logisch gezien de soort muziek dat ze maken.ANIMAL zei:Wtf ?
My bloody valentine & enter shikari in marquee ;
vreemd?![]()
steven150 zei:My Bloody Valentine in de Marquee is toch logisch gezien de soort muziek dat ze maken.
Tuninboy zei:Wtf :'), veel artiesten die niet op dat soort podium passen,
Daan in de wablief, iedereen kent daan, Das Pop ook op wablief, really wtf :')
Dizzee Rascal in de marquee. Zet die toch in de dance hall & the klaxons ook.
mijn god, maar goed dak nie ga wss.
ANIMAL zei:Ik ken de muziek niet goed genoeg, maar ik dacht dat t meer iets voor in de shelter was?
The subs stonden vorig jaar ook in de wablief... Vind daar niks mis mee, alleen ambetant dat het zo'n kleine tent is.
En dizzee rascal & klaxons in marquee vind ik ook goed. Vooral Klaxons dan toch, dizzee rascal had ook goed geweest in de dance hall. Maar marquee is beter, vind ik.

Tuninboy zei:En waar staan the subs nu ? In een veel te grote zaal.
Daan heeft imo meer bereikt dan The subs.
Rascal zeker in de dance hall, klaxons kunde al wa meer over discutieren, mja ik ga toch niet wss.
eddie zei:shadowdancer in de chateau is wel het vreemdste da ik er tussen zie.
ook wel jammer van the ting tings op de main, had het liever wat gezelliger gehad
