Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Al bij al niet zo'n slechte affiche eigenlijk, toch weer 15 bands die ik wil zien per dag. :sop:

Ansem

Legacy Member
Wss een ticketje kopen voor donderdag.
Faith No More, The Offspring, Deftones, Cavalera Conspiracy en Zebrahead. :applause:

eddie

Legacy Member
blijkbaar is de podiumindeling weg gehaald ? mss nog wat aanpassingen

Tuninboy

Legacy Member
Creamfields heeft ne betere affiche imo, ma das in Portugal & de Turbo recordsnight staat nog niets eens op de site, Bijna alle Turbo leden mogen een setje draaien.

eeysi

Legacy Member
Op naar Pukkelpop 2009 !!!

Dead Mau5, Ting tings, Placebo, Deftones, Arctic Monkeys, Faith no More, Cavalera Conspiracy, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Met als climax...... bier gooien naar 50 cent :P

Ik zeg U dit, PP09 wordt een gortig feestje !

We kunnen gaan aftellen !!!

groeten eeysi

ORG crew & co '09

niceguyeddie

Legacy Member
Geen idee of deze vraag al gesteld is, maar gaan Arctic Monkeys enkel hun nieuwe cd spelen? Hopelijk niet!

mach1en

Legacy Member
eeysi zei:
Op naar Pukkelpop 2009 !!!

Dead Mau5, Ting tings, Placebo, Deftones, Arctic Monkeys, Faith no More, Cavalera Conspiracy, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Met als climax...... bier gooien naar 50 cent :P

Ik zeg U dit, PP09 wordt een gortig feestje !

We kunnen gaan aftellen !!!

groeten eeysi

ORG crew & co '09

aardigaard.
:wtf:

Davy.

Legacy Member
Daarnet achter tentje geweest, ik zie het zitten! Volgende week eens achter combiticket :)
Welke bands willen jullie allemaal zien? Ik ga vooral voor N.E.R.D, Dinosaur Jr, The Offspring, Asher Roth, New Found Glory, Crookers, Dizzee Rascal, Arctic Monkeys, Faith No More, TGUK, Life Of Agony, ...


Rond welk uur kom je trouwens best toe op de camping de donderdag? Of beter al de woensdag?

Rivfader

Legacy Member
eeysi zei:
Op naar Pukkelpop 2009 !!!

Dead Mau5, Ting tings, Placebo, Deftones, Arctic Monkeys, Faith no More, Cavalera Conspiracy, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Met als climax...... bier gooien naar 50 cent :P

Ik zeg U dit, PP09 wordt een gortig feestje !

We kunnen gaan aftellen !!!

groeten eeysi

ORG crew & co '09

Welke drugs heb je gepakt ?

Cin

Legacy Member
De crisis is toch niet voelbaar op Pukkelpop, er zijn op dit moment evenveel combitickets verkocht als vorig jaar! Ze zijn dringend op zoek naar nieuwe camping sites. Eentje ligt al vast: aan het kruispunt van de Kempische Steenweg en de Tulpenstraat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan