Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Davy. zei:Daarnet achter tentje geweest, ik zie het zitten! Volgende week eens achter combiticket
Welke bands willen jullie allemaal zien? Ik ga vooral voor N.E.R.D, Dinosaur Jr, The Offspring, Asher Roth, New Found Glory, Crookers, Dizzee Rascal, Arctic Monkeys, Faith No More, TGUK, Life Of Agony, ...
Rond welk uur kom je trouwens best toe op de camping de donderdag? Of beter al de woensdag?
vorig jaar kwam ik daar om half negen savons aan op de camping en lag al ver achteraan 
Jayway zei:2 campings dit jaar idd
Jayway zei:Omdat ik werk op pkp, en ik maandag een mail heb gekregen dat er een 2e camping komt![]()
Jayway zei:Neenee, naar mijn weten is het echt wel de 'bezoekerscamping' , een 2e medewerkerscamping zou vrij tot zeer raar zijnAnyway, deze avond weetk t 100% zeker
![]()

conquerpoy_123 zei:Als ge die medewerkers camping een camping kunt noemen, om nog maar te zwijgen van die marginale douche's, ze kunnen zien dat er bij productie andere douche's staan of tgaat stinken![]()
eddie zei:wie douchet zich nu ook op een festival...
mss goe als ge in nen plas modder zijt gevallen maar anders vind ik 4 daagjes zonder douche nu wel ver van een ramp
Hij vraagt het, zaagt is op een ander mansparco zei:We weten het ondertussen al wel.

