Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yungjoc

Legacy Member
ticket deze week gaan hale in de fnac, ze rekenen er gvd 3eur meer voor aan as je ze daar koopt!!
kga op den vrijdag !

Arpeggiator

Legacy Member
Komt Deadmau5 toch ofwa? wtf? Of zit die gewoon aan de drugs die persoon hier een paar posts boven.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Davy. zei:
Daarnet achter tentje geweest, ik zie het zitten! Volgende week eens achter combiticket :)
Welke bands willen jullie allemaal zien? Ik ga vooral voor N.E.R.D, Dinosaur Jr, The Offspring, Asher Roth, New Found Glory, Crookers, Dizzee Rascal, Arctic Monkeys, Faith No More, TGUK, Life Of Agony, ...


Rond welk uur kom je trouwens best toe op de camping de donderdag? Of beter al de woensdag?

om ni gans achteraan te liggen, woensdag in de late voormiddag al daar zijn :p vorig jaar kwam ik daar om half negen savons aan op de camping en lag al ver achteraan :)

ANIMAL

Legacy Member
Jayway zei:
2 campings dit jaar idd

Ehm, hoe kom je daarbij? :')
Ze zijn inderdaad al enkele jaren aan t bekijken waar ze eventueel nog campings zouden kunnen bijmaken, maar dat is nog altijd niet in de praktijk gebracht (voor zover ik weet).
Dus ook dit jaar: 1 camping, recht tegenover de wei ...
Staat trouwens ook niets op de website van een 2e camping.

shiftyke

Legacy Member
ticket is binnen voor zaterdag, 50 cent & NERD here I come :D

wel voos dat NERD ook op mainstage speelt maar soit

Kreek

Legacy Member
Aah.. Spijtig. 1 grote camping had wel z'n charmes.. Achja, kon niet blijven duren zeker? :)

REDNIK

Legacy Member
dees jaar ook voor den eerste keer gaan :) NERD, Klaxons, Arctic Monkeys, Kraftwerk, The Offspring, allemaal namen die ik gewoon live MOET gezien hebben :D

ANIMAL

Legacy Member
Jayway zei:
Omdat ik werk op pkp, en ik maandag een mail heb gekregen dat er een 2e camping komt ;)

Aha, dan bedoelt ge wss gewoon de medewerkerscamping xD
Want dat is een aparte camping mr dat is dus vr de mensen die er werken..
& ik werk ook op pkp :')
Mr k ga op de gewone camping slapen.

Conqie

Legacy Member
Als ge die medewerkers camping een camping kunt noemen, om nog maar te zwijgen van die marginale douche's, ze kunnen zien dat er bij productie andere douche's staan of tgaat stinken :)

ANIMAL

Legacy Member
Jayway zei:
Neenee, naar mijn weten is het echt wel de 'bezoekerscamping' , een 2e medewerkerscamping zou vrij tot zeer raar zijn ;) Anyway, deze avond weetk t 100% zeker :)

Maar daar staat toch niks van op de site vn pkp?
Moeten ze da nog 'officieel' bekend maken? :)

eddie

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Als ge die medewerkers camping een camping kunt noemen, om nog maar te zwijgen van die marginale douche's, ze kunnen zien dat er bij productie andere douche's staan of tgaat stinken :)

wie douchet zich nu ook op een festival...
mss goe als ge in nen plas modder zijt gevallen maar anders vind ik 4 daagjes zonder douche nu wel ver van een ramp

Conqie

Legacy Member
eddie zei:
wie douchet zich nu ook op een festival...
mss goe als ge in nen plas modder zijt gevallen maar anders vind ik 4 daagjes zonder douche nu wel ver van een ramp

Ik kom daar niet om de stinker uit te hangen, ik moet daar vijf dagen zitten, en ik zou nog graag men werk op een deftige manier willen doen.

JackM

Legacy Member
Ze zouden beter op bepaalde uren de brandweer met een paar brandslangen wa doen spuiten op ene bepaald gebied. Dan kan iedereen die em wilt 'douchen' daar gaan staan in :p

Conqie

Legacy Member
sparco zei:
We weten het ondertussen al wel.
Hij vraagt het, zaagt is op een ander man :)

Btw, zelf als ge maar drie dagen op een festival zit, dan wil ik mij nog wassen hoor, alsof vuil bij lopen verplicht is op een festival :)
Das zo'n typisch gewhine gelijk op die luxe dingen dat je op Werchter hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan