warelfs
Legacy Member
idd noisia speelt veel te vroegno_way2go zei:Grote dnb namen zetten in de vroege namiddag (13u/14u), what where they thinking?ad:
Ga toch nog 1 dagje gaan denk ik, desnoods met het befaamde chipszakje![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd noisia speelt veel te vroegno_way2go zei:Grote dnb namen zetten in de vroege namiddag (13u/14u), what where they thinking?ad:
Ga toch nog 1 dagje gaan denk ik, desnoods met het befaamde chipszakje![]()

Kid_C zei:Ze zijn gerucht voor de surprise act, ik geloof er eigenlijk niets van. Zet dat in de marquee en heel de weide staat er plots voor.
sermon zei:Ze staan op Lowlands dus waarom niet op pukkelpop.

C|n zei:Andere tent, groter & vette belichting.
En nog wat trucjes om het warme weer wat aangenamer te maken![]()
Kid_C zei:Ze zijn gerucht voor de surprise act, ik geloof er eigenlijk niets van. Zet dat in de marquee en heel de weide staat er plots voor.
iceman1604 zei:Surprise act zou Milc Inc zijn heb ik van ne maat gehoord...

iceman1604 zei:Surprise act zou Milc Inc zijn heb ik van ne maat gehoord...

iceman1604 zei:Surprise act zou Milc Inc zijn heb ik van ne maat gehoord...
conquerpoy_123 zei:Ik heb van ne nonkel van men overbuur zijn zus gehoord dat het Will Tura zou zijn.
:ironic: