Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

warelfs

Legacy Member
no_way2go zei:
Grote dnb namen zetten in de vroege namiddag (13u/14u), what where they thinking? :sad:

Ga toch nog 1 dagje gaan denk ik, desnoods met het befaamde chipszakje :p
idd noisia speelt veel te vroeg :s

sermon

Legacy Member
Kid_C zei:
Ze zijn gerucht voor de surprise act, ik geloof er eigenlijk niets van. Zet dat in de marquee en heel de weide staat er plots voor.

Ze staan op Lowlands dus waarom niet op pukkelpop.

Tiim

Legacy Member
C|n zei:
Andere tent, groter & vette belichting.

En nog wat trucjes om het warme weer wat aangenamer te maken ;)

Aub zo van die minisproeiertjes, da doet zo deugd.

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Ze zijn gerucht voor de surprise act, ik geloof er eigenlijk niets van. Zet dat in de marquee en heel de weide staat er plots voor.

idd

Ik las het berichtje net op de pukkelpop blog, een groep die bij wijze van spreke larger than life is zetten ze niet onaangekondigd in de marquee, ook al zijn diezelfde geruchten er voor Lowlands :')

eddie

Legacy Member
op een paar overlappingen na waar ik hard van ga balen zit het er nog wel goed uit

iceman1604

Legacy Member
Surprise act zou Milc Inc zijn heb ik van ne maat gehoord...

Tiim

Legacy Member
iceman1604 zei:
Surprise act zou Milc Inc zijn heb ik van ne maat gehoord...

Ik hoop van niet. Een aap die een beetje komt doen alsof hij op zijn keyboard staat te spelen terwijl hij vergeten is dat er geen draadjes inzitten moet ik niet hebben. Linda mag anders wel keer een bezoeksje brengen :drool:

shiftyke

Legacy Member
iceman1604 zei:
Surprise act zou Milc Inc zijn heb ik van ne maat gehoord...

laat die maar weg, die 2 hebben mij gans de nacht wakker gehouden omdat ze op casa blanca aan het spelen waren en ik woon gvd 15km dervan :angry:

Tuninboy

Legacy Member
2 fabiola kwam toch ook volgens chokri, en ze staan niet op de affiche ? ;)

Conqie

Legacy Member
iceman1604 zei:
Surprise act zou Milc Inc zijn heb ik van ne maat gehoord...

Ik heb van ne nonkel van men overbuur zijn zus gehoord dat het Will Tura zou zijn.

:ironic:

Klopgeest

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Ik heb van ne nonkel van men overbuur zijn zus gehoord dat het Will Tura zou zijn.

:ironic:

Och, en daar de neef van zei dat ook, gek

I3ad-DeViL-

Legacy Member
Stiekem hoop ik dat men met een dergelijke affiche inziet dat men de Boiler gaat moeten groter maken. Vorig jaar zat het bij Crookers om 15u in de namiddag propvol, enkele mensen zien flauwvallen enzo. Ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer vind ik persoonlijk.

Hekje#

Legacy Member
Ben maar enkele keren in de boiler echt in het midden gaan staan, en dat is alleen uit te houden als je veeeeeel (bier) drinkt. Voor de rest stonden we altijd iets meer naar rechts. Als je je dan niet goed voelde of even te warm had kon je op 10 sec even naar buiten en iets fris halen. Maar de boiler moet echt een pak groter !

Rivfader

Legacy Member
Bijna al de groepen die ik wil zien op donderdag overlappen met elkaar. :(

Gromme

Legacy Member
Verkopen ze nog ticketten in fnac en FRS eigenlijk? Want online koop ik ze liever niet. (wil iets in handen hebben :-) en printer doet het nu niet echt)

Want in FRS waar de moeder van mijn vriendin was geweest hadden ze die niet meer ofzoiets.

-Steve-

Legacy Member
Kdenk wel dat ge erin de fnac in Antwerpen of Gent nog gaat vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan