Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Als het TCV is, hoop ik dat de organisatie ze snel op de mainstage zet. Enerzijds een programmatorische ramp + er gaat zoveel volk staan dat er mensen gaan geplet worden.

Boombastic

Legacy Member
ja, ik ging normaal gaan (en wil nog steeds) met een maat van mij, maar die heeft blijkbaar mexicaanse griep gekregen, en nu vind ik niet direct iemand op mee te gaan, omdat veel van mn vrienden niet kunne of een vakantiejob doen...

Tiim

Legacy Member
Boombastic zei:
ja, ik ging normaal gaan (en wil nog steeds) met een maat van mij, maar die heeft blijkbaar mexicaanse griep gekregen, en nu vind ik niet direct iemand op mee te gaan, omdat veel van mn vrienden niet kunne of een vakantiejob doen...

Zet u ergens met uw tentje en gaat bij uw buren zitten ;p

-Steve-

Legacy Member
Waar ik net aan dacht: zouden ze het echt aandurven om TCV te laten overlappen met The Offspring?

b0rt

Legacy Member
SteveDB zei:
Waar ik net aan dacht: zouden ze het echt aandurven om TCV te laten overlappen met The Offspring?
2 jaar geleden hebben ze sonic youth met nine inch nails en tool laten samenvallen dus da zie ik hun nog wel doen :).

antHraxx

Legacy Member
Boombastic zei:
ja, ik ging normaal gaan (en wil nog steeds) met een maat van mij, maar die heeft blijkbaar mexicaanse griep gekregen, en nu vind ik niet direct iemand op mee te gaan, omdat veel van mn vrienden niet kunne of een vakantiejob doen...

ticket over te nemen? =D

nTFs

Legacy Member
Een naam die nog in de running zou zijn als surprise act is Channel Zero.
De jeugd van tegenwoordig en Milk Inc ook maar die 2 staan elke week wel ergens op een pensenkermis dus imo niet de moeite.

Holocene

Legacy Member
Hm ik vroeg me af, telt een dagticket ook als trein ticket of niet?

Limburger

Legacy Member
Zie net op de site tot de boiler tot 4 uur open is..

Maar hoor van vrienden tot dat tot 6 uur is?
Iemand die dat kan bevestigen en wie er dan komt?

donderdag btw..

Proto

Legacy Member
Limburger zei:
Zie net op de site tot de boiler tot 4 uur open is..

Maar hoor van vrienden tot dat tot 6 uur is?
Iemand die dat kan bevestigen en wie er dan komt?

donderdag btw..

Tot 4uur.
Alé misschien dat het nog door gaat in de boiler ma ge moogt in ieder geval niet meer op de wei komen, wij werden toch tegengehouden vorig jaar :P

Dagmar

Legacy Member
mja channel zero, in marquee, zou toch veel minder 'suprise act' zijn voor de meeste mensen geloof ik, voor het merendeel zou dit maar een teleurstellende suprise act zijn mss...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan