Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pred

Legacy Member
wot, staat Dinosaur Jr. op de mainstage?
paar jaar terug in de marquee als afsluiter waren die geniaal hard, en ik had toen nog geen noot van hun muziek gehoord.

nu, Dinosaur Jr. heeft iets zomers vind ik dus tkan overdag ook wel werken

Pred

Legacy Member
Kid_C zei:
Ze zijn gerucht voor de surprise act, ik geloof er eigenlijk niets van. Zet dat in de marquee en heel de weide staat er plots voor.

niet iedereen weet wie TCV zijn hé :p alleen muzieknerds gelijk ons :D

tomh

Legacy Member
heb ma gene bang, als 10 man het weten wie die act is weet binne het uur heel die wei dat :p

-Steve-

Legacy Member
Als het TCV is vrees ik dat er niet veel volk aan de main-stage zal staan...

Torche

Legacy Member
Damn, zie net dat surprise act samenvalt met Grizzly Bear... die nieuwe plaat van hen is enorm goed!

-Steve-

Legacy Member
Weet ge jongens, ik hoop eigenlijk dat het TCV niet is. Ik kan gewoon niet kiezen tussen The Offspring en hen. :sad: Ik ga altijd met het gevoel zitten dat ik iets gemist heb.

Hekje#

Legacy Member
Iemand enig idee hoe het zit met de ticketverkoop ?
En of er in sint-truiden/hasselt nog tickets te vinden zijn (combi ofcourse).
Normaal gezien wel, maar dit is de eerste keer in jaren dat ik zo laat mn ticket ga halen, dus dacht toch maar eens vragen. :D

Fraa

Legacy Member
Ticketverkoop... Zoals elk jaar zeker, nooit uitverkocht :D

Pukkelpop kunt ge gerust nog de dag drvoor tickets vinden, de dag zelf nog denk'k...

Messias.

Legacy Member
Torche zei:
Damn, zie net dat surprise act samenvalt met Grizzly Bear... die nieuwe plaat van hen is enorm goed!

Inderdaad. 't Wordt sowieso Grizzly Bear hier. 't Kan mij niet schelen wat het wordt.

MacZoid

Legacy Member
Volgens de verkoper in de giga swing gade toch snel moete zijn want ze stoppe met de combi's als de camping vol is.

nTFs

Legacy Member
SteveDB zei:
Weet ge jongens, ik hoop eigenlijk dat het TCV niet is. Ik kan gewoon niet kiezen tussen The Offspring en hen. :sad: Ik ga altijd met het gevoel zitten dat ik iets gemist heb.

En als zou het TCV zijn dan sta je best een paar uur daar op voorhand als je ze deftig wilt zien.

Volgens Stubru is het dus al niet Channel Zero..

Kid_C

Legacy Member
Mijn kleine teen zegt dat ik Messias. en Torche veel tegen ga komen.. :unsure:

Chalk

Legacy Member
De organisatie van Pukkelpop heeft nog een nieuwe naam toegevoegd aan de affiche van het festival. De Amerikaanse post-grunge band Dead Confederate zal op zaterdag 22 augustus de Marquee openen. Minder nieuws is dat Brakes hun show op Pukkelpop heeft afgezegd.
Verder werd ook bekendgemaakt dat Ed & Kim zich voor hun dj-set zullen laten bijstaan door MC Six (Skeemz), terwijl Mish Mash Soundsystem zal kunnen rekenen op de mc skills van Mish Mash presentator Gunther Desamblanx.

tomh

Legacy Member
MacZoid zei:
Volgens de verkoper in de giga swing gade toch snel moete zijn want ze stoppe met de combi's als de camping vol is.

die camping is nooit vol :p
en volges mij kunde aan de kassa nog ene kopen zelfs

REDNIK

Legacy Member
pffff die mc's gene fan van. verstoort meestal de dj set meer dan iets anders :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan