Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)?Vroeger heb ik ook alleen met CD's gedraaid, maar uiteindelijk toch ook overgestapt naar CD+Vinyl combinatie, en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.|M°B|Morbuus zei:275 mmh
Ik draai zelf met cd's maar heel regelmatig kom ik nummers tegen die ik enkel op vinyl kan kopen. Mja, is het dan de moeite om daar tt voor te kopen? Zoja, is dit een goed prijs?
Ik speel zelden ergens op een feest/fuif.
Ook heb ik echt superbasic cd spelers. Missch beter geld houden voor wa pioneers ofzo (is ni genoeg, weet ik wel)?

, maar 300euro is zowat de gemiddelde verkoopprijs voor 2xQ30's, dus voor 275euro wordt ge zéker niet int zak gezet. 




Kheb al eerder 275 gezegd, eerlijk is eerlijk.BieZ zei:280 vind'k ne schone prijs en ik kan het wel komen halen in meerhout denk'k... Na 't weekend weet'k het te zeggen

