Archief - [TK] 2x JBSystems Q-30 Draaitafels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRFluffy

Legacy Member
gvd Real, verlaag uw prijs zo es niet, ik moet de mijne binnen een een paar maand ook nog voor een schappelijke prijs kunnen verpatsen he. :(

Real

Legacy Member
*bump*

Ik wou ze vandaag op Ebay zetten, maar ze moeten me eerst nog een bevestigingscode sturen via de post. :(

Dus nog paar daagjes via dit forum proberen.
Prijs: 275 euro!

|M°B|Morbuus

Legacy Member
275 mmh

Ik draai zelf met cd's maar heel regelmatig kom ik nummers tegen die ik enkel op vinyl kan kopen. Mja, is het dan de moeite om daar tt voor te kopen? Zoja, is dit een goed prijs?

Ik speel zelden ergens op een feest/fuif.
Ook heb ik echt superbasic cd spelers. Missch beter geld houden voor wa pioneers ofzo (is ni genoeg, weet ik wel :p)?

Real

Legacy Member
|M°B|Morbuus zei:
275 mmh

Ik draai zelf met cd's maar heel regelmatig kom ik nummers tegen die ik enkel op vinyl kan kopen. Mja, is het dan de moeite om daar tt voor te kopen? Zoja, is dit een goed prijs?

Ik speel zelden ergens op een feest/fuif.
Ook heb ik echt superbasic cd spelers. Missch beter geld houden voor wa pioneers ofzo (is ni genoeg, weet ik wel :p)?
Vroeger heb ik ook alleen met CD's gedraaid, maar uiteindelijk toch ook overgestapt naar CD+Vinyl combinatie, en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. :)
Met Vinyl draaien is veel plezanter dan met CD's, en wordt niet zo vlug saai.

Over de prijs kan ik nie veel zeggen, omdat ik ze zelf verkoop en ge me toch niet gelooft :p, maar 300euro is zowat de gemiddelde verkoopprijs voor 2xQ30's, dus voor 275euro wordt ge zéker niet int zak gezet. :)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
mmh op ebay moet ge ze ook verkopen zeker eens ge ze erop hebt gezet..

Anders ben ik wel interested. Maar kzal u pm sturen.

PapaGanz

Legacy Member
Niet toch? Als er nu iemand €5 biedt, moet je dat heus niet verkopen voor €5 hoor ;).

Blezz

Legacy Member
Ik ben wel geinteresseerd...
Ma ben nog nie helemaal zeker: eerst wou ik gewoon 2 platenspelers hebben, ma nu gisteren heb ik wa op technics liggen draaien, en da voelt echt wel goed aan... Dus nu weet ik nie wa doen... Maarja, da is dan ook de eeuwige vraag.

'k ga ter nog es e weekendje over denken

Real

Legacy Member
Technics is dan ook een pak duurder he. :)

Die Q30's zijn in elk geval helemaal geen slechte draaitafels. Ze volstaan RUIM voor een beginner, en ze gaan gegarandeerd een lange tijd mee. + Ze lijken als 2 druppels water op een technics. ;)

Nogmaals, je mag ze altijd eens komen testen. :)

Blezz

Legacy Member
mja, testen is voor mij nie nodig, aangezien ik de ballen ervan weet... Ik weet totaal nie waar ge op moet letten enzo, dus jah

En ik moet ook geen draaitafels hebben voor superduper-trixxx te doen ofzo, ma gewoon platen gelijk leggen :)

280 vind'k ne schone prijs en ik kan het wel komen halen in meerhout denk'k... Na 't weekend weet'k het te zeggen

Real

Legacy Member
BieZ zei:
280 vind'k ne schone prijs en ik kan het wel komen halen in meerhout denk'k... Na 't weekend weet'k het te zeggen
Kheb al eerder 275 gezegd, eerlijk is eerlijk. ;)

Als ge het mij vlug weet te zeggen, krijgt ge er een (melk)chocolade paasei bij. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan