Archief - [TK] 2x JBSystems Q-30 Draaitafels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h8bal

Legacy Member
Real zei:
Kheb al eerder 275 gezegd, eerlijk is eerlijk. ;)

Als ge het mij vlug weet te zeggen, krijgt ge er een (melk)chocolade paasei bij. :)


Hoeveel voor da paasei alleen ? :unsure:

Blezz

Legacy Member
Vraagje: Wa bedoelt ge hier eigenlijk mee: dus de versie ZONDER phone/line omschakeling. --> gewoon de aansluiting nr uw mengpaneel?

Real

Legacy Member
BieZ zei:
Vraagje: Wa bedoelt ge hier eigenlijk mee: dus de versie ZONDER phone/line omschakeling. --> gewoon de aansluiting nr uw mengpaneel?
Dat ge deze platenspelers enkel op de Phono ingang van uw mengpaneel kunt hangen. De nieuwe versie kunt ge ook op een Line ingang (die eigenlijk voor cd-spelers bedoeld is) hangen. :)

Op quasi elk mengpaneel kunt ge gewoon switchen tussen phono/line per kanaal.

w00p

Legacy Member
Wel, Biez, voor een eerste gear setup (en niet alleen voor een eerste) is technics zwaar overkill.

Q30's zijn ideaal voor u!
de phone/line ding is gewoon het volgende:
Een phono signaal is een heel zwak signaal met veel ruis op. Ge moet uw kabels dan in een phono-ingang steken, da wordt dan versterkt alvorens door uw faders enzo te gaan, en de aardingsklep op uw mixer aansluiten en ge hebt geen probleem.
Sommige decks daarentegen hebben deze voorversterker en aarding al ingebouwd, en dan is er een lijn-uitgang. (zoals CD-spelers)

Netto maakt het geen rotte piemel uit.

dani filth

Legacy Member
Ik hoop dat je ze verkocht krijgt real :p


Aan de potentiële kopers: ik heb deze ook en ze leveren goed werk af, ze blijven perfect voor een beginnende dj en de prijs is zéér schappelijk ^^

Blezz

Legacy Member
idd, hoor ter toch overal goeie comment over. Real, hoe regelen we verdere afhandeling ofzo? Msn? Irc? Pm's? Mail? Telefoon? Brief? Tamtam? Postduif? Telepathie?

1337mr.hanky

Legacy Member
BieZ zei:
idd, hoor ter toch overal goeie comment over. Real, hoe regelen we verdere afhandeling ofzo? Msn? Irc? Pm's? Mail? Telefoon? Brief? Tamtam? Postduif? Telepathie?
wat een domme vragen:angry:

rooksignalen natuurlijk, gelijk de dindianen

1337mr.hanky

Legacy Member
Real

LOVE YOUR AVATER!!!!!!!! :applause: :applause: :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan