Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UltimateWeapon zei:ik zit dichtst bij VLD
en slechts 3 % lager, zit ik op Vlaams Belang
ik wist niet dat die 2 partijen zo bij elkaar aanleunen?![]()
UltimateWeapon zei:lol die vond ik wel goe eigelijk![]()

Time^- zei:Doen ze ook niet, jij legt gewoon je prioriteiten op domeinen waar Vlaams Belang en VLD minder van elkaar verschillen.
auch...DBK zei:79% vb
76% ldd
in de 50% nva
Ze hebben dan ook niet de ambitie uit te zoeken of ge het een klucht vindt he.Grimmy zei:Ik kreeg LDD als oplossing maar geen haar op mijne kop da eraan denkt om op zo'n klucht te gaan stemmen hoor.

ik ben blijkbaar ne commie
Mandes zei:Oja ik ben voor Kernenergie en groen scoort nog lekker hoog![]()