BoneCrusher@
Legacy Member
MorGo7h zei:alst voor een gamemachine is of een machine die moet renderen ofzo dan zouk nod32 pakken. Die vertraagt blijkbaar minst uw systeem.
Ik heb zelf bitdefender gehad. Opt eerste zicht niks op aant te merken maar tot deze week begon internet raar te doen. Ik las dezelfde problemen bij andere mensen en een hoop ervan hadden ook bitdefender. Ik heb daarnet bitdefender van mijn pc gesmeten en voorlopig gaat internet nog goed. Ik hoop dat het bitdefender was want anders zalt formatje worden. Nergens vind ik er een oplossing voor.
Dank u voor het lezen van mijn beide posts! en ik denk dat ik dat wss ga pakken of AVG
ben nog niet zeker xD
TrOJAN zei:heb ik ook gelezen, maar het was vooral de prijs die erg laag was, maar de software op zich was maar matig hoor
ga voor NOD32 of Malwarebyte Antivirus![]()
mss nod32 omdat ze me dat neig aanrade
---
Thnx voor de posts !
keep on going ;D