nope, enkel nog 1 vraagteken ivm netwerkcontroller, maar dat zijn zorgen voor later!
het rare is, dat na het installeren van al die drivers... dat het blijkbaar wel werkt, daarmee wil ik zeggen:
ik krijg geen error meer en in winamp of windows media player zie je het afspelen! dat was hiervoor niet!
het is alsof ik domweg gewoon vergeten ben om mijn geluid OP te zetten, maar dat is het niet,
iemand ENIG idee?
