nTFs
Legacy Member
cram zei:Om te voorkomen dat je Windows XP weer moet activeren als je het OS opnieuw op dezelfde hardware installeert, kun je de activatiestatus backuppen en vervolgens terugzetten nadat je het OS hebt geïnstalleerd. Om de activatiestatus te backuppen, bewaar je het wpa.dbl bestand op een diskette. ( dit bestand staat in de map Windows\system32.)
Nadat je het OS opnieuw hebt geïnstalleerd, volg je de volgende stappen:
1 Start Windows XP op.
2 Open de map Windows\system32
3 Hernoem wpa.dbl naar wpa.noact
4 kopieer het opgeslagen wpa.dbl-bestand naar de system32 map
5 Herstart het systeem
Deze procedure is geen hack om activatie te voorkomen en zal alleen werken op een hardwareconfiguratie die je al eerder hebt geactiveerd.
EN WAAROM ZO DIKWIJLS FORMATTEN?
ZORG ER GEWOON VOOR DAT JE GEZIN JE PC IN ERE HOUD.
WAT DOEN JULLIE DAN MET DIE PC EEN HOOP ROMMEL ER OP ZETTEN?
je hebt geen kinderen zeker ?
kinderen en internet..die klikken overal op en voor je het weet barst je pc van spyware en andere brol en je kan er moeilijk altijd bijstaan als ze online gaan.

anyway 