DaRuDa
Legacy Member
Beste,
Morgen krijg ik voor kerstmis een dvd-speler, ik heb gehoord dat indien hij divx ondersteunt je gewoon .avi bestanden op cd kan zetten en die afspelen. Indien hij divx niet ondersteunt moet je het omzetten naat svcd ofzoiets ???
Nu zou ik graag vragen of iemand enkele duidelijke nederlandstalige gidsen hier over heeft, zowel voor .avi bestanden om te zetten zodat je het op je dvd-speler kan afspelen als hij geen divx ondersteunt en zowel over hoe het werkt met ondertitels, hoe kan ik zo een .avi branden met de ondertitels dat deze worden afgespeeld op de dvd-speler?
Alvast bedankt
mvg
Morgen krijg ik voor kerstmis een dvd-speler, ik heb gehoord dat indien hij divx ondersteunt je gewoon .avi bestanden op cd kan zetten en die afspelen. Indien hij divx niet ondersteunt moet je het omzetten naat svcd ofzoiets ???
Nu zou ik graag vragen of iemand enkele duidelijke nederlandstalige gidsen hier over heeft, zowel voor .avi bestanden om te zetten zodat je het op je dvd-speler kan afspelen als hij geen divx ondersteunt en zowel over hoe het werkt met ondertitels, hoe kan ik zo een .avi branden met de ondertitels dat deze worden afgespeeld op de dvd-speler?
Alvast bedankt
mvg
