Rider
Legacy Member
mmm ik weet ni of het geoorloofd is om da hier te posten; mr ik vind het DEGOUTANT da ze hun oudste users; zij die nog 9000 beffers hebben gedokt voor een installatie, ZO in't zak proberen te zetten met hun eigen tammigheid/gebrek aan initiatief.
Vr de mensen die een "telenet mono" abonnement hebben.
ge betaalt een dikke 40 E in de maand; en ge krijgt daarvoor 1 IP, 2 mailboxen, etc...
ge kunt in "mijn telenet" uw abbonenement wijzigen nr 'telenet expressnet'.
voor EXACT dezelfde prijs krijgt ge 2 IP's!
4 mailboxen.
etc etc
hetgeen dus OOK wilt zeggen da ge met zo'n abonnementswijziging legaal met 2 comps tegelijk moogt
surfen [ik deel mijn Inet met een routerke; nu hang ik voor da routerke een gewoon hubke me 2 uitgaande kabels; en op elk kabelke steekt een ander IP; ik heb dus eigenlijk da routerke ni nodig]
ik weet ni exact hoe het zit me datatransferlimieten enzo, mr dit is dus al de 2de keer da ze u proberen af te zetten met uw eigen tammigheid [eerste keer = upload snelheid verhogen; mr ge moet het WEL zelf gaan aanzetten; hetgeen da 80 % van hun klanten niet doen]
Just so u know...
Vr de mensen die een "telenet mono" abonnement hebben.
ge betaalt een dikke 40 E in de maand; en ge krijgt daarvoor 1 IP, 2 mailboxen, etc...
ge kunt in "mijn telenet" uw abbonenement wijzigen nr 'telenet expressnet'.
voor EXACT dezelfde prijs krijgt ge 2 IP's!
4 mailboxen.
etc etc
hetgeen dus OOK wilt zeggen da ge met zo'n abonnementswijziging legaal met 2 comps tegelijk moogt
surfen [ik deel mijn Inet met een routerke; nu hang ik voor da routerke een gewoon hubke me 2 uitgaande kabels; en op elk kabelke steekt een ander IP; ik heb dus eigenlijk da routerke ni nodig]
ik weet ni exact hoe het zit me datatransferlimieten enzo, mr dit is dus al de 2de keer da ze u proberen af te zetten met uw eigen tammigheid [eerste keer = upload snelheid verhogen; mr ge moet het WEL zelf gaan aanzetten; hetgeen da 80 % van hun klanten niet doen]
Just so u know...


