Archief - Hoe telenet zijn trouwe users afript

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DigitalOverdose

Legacy Member
Komt daar nog bij dat toen ik ADSL had genomen ik ineens een pak minder lag had op den UT server van TN dan toen ik zelf nog bij TN zat...

En die rappere download snelheid waar TN zo graag mee uitpakt, da voordeel is IMO mor hoe ge't bekijkt. Voor kleine files maakt het voor de meesten weinig meer uit of ze nu 2 minuten of 3 minuten moeten wachten denk ik. En voor grote downloads is't al even lastig of ge nu 3 kwartierkes of een uur moet wachten. En voor downloads die enige uren duren denk ik dat de meesten hunne PC wel es een nachtje laten doordraaien en wa maakt het dan uit of'm het in 3 of 4 uur heeft geflikt? Als't er 's anderendaags mor opstaat...

Preske

Legacy Member
Mediamonk zei:
Dus als je bv een pc koopt van 1000 euro en na 10 maand kan je em kopen voor 500 Euro ga je dus ook RIPOFF noemen ?

Zo komt het mij toch over ? Telenet / adsl / andere evolueren.. dus de prijzen ook. Je kan alles naar hartelust aanpassen so.. ik zie niet in waarom jij zoiets ripoff kan noemen .

btw : mijn adsl moden (alcatel speedtouch) koste in den tijd ook 12.000BF(5 jaar geleden denk ik )en nu ligt die in de kast aangezien ik nu een routerke gekocht had. Maar dat noem ik geen ripoff maar vooruitgang.

Als je begrijpt wat ik bedoel

absoluut, maar telenet zou toch eens een kleine geste kunnen doen naar hun oude klanten naartoe.

bv
- de klanten dat nu zich inschrijven krijgen tal van voordelen, "tijdelijk" gratis installatie (dat doen ze eigenlijk het hele jaar door, maar dit is nu eenmaal een goedkope truk om klo... klanten aan te trekken), iets wat er in de begintijd niet was (akkoord, ze moesten hun bedrijf op gang trekken, dan kunt ge moeilijk zotte kosten geven)
- de klanten van nu krijgen gratis webcam hier, gratis maand daar, gratis zoveel bel uren, gratis dit, gratis dat.
Wat krijgen de ouwe trouwe klanten? NIETS, buiten een goedkoop plastic horlogeke met telenet op, het soort dat ge bij een of andere firma en masse kunt bestellen en waar ge uw logo op kunt drukken. (ALS ge het al kreeg, ik ken er die het nooit gekregen hebben)

Mediamonk

Legacy Member
Idd dat is wel een feit ik heb dat al meerdere horen zeggen.

:sad: mja kan je niet veel aan doen ...

Bubbling Zombie

Legacy Member
preske zei:
Wat krijgen de ouwe trouwe klanten? NIETS, buiten een goedkoop plastic horlogeke met telenet op, het soort dat ge bij een of andere firma en masse kunt bestellen en waar ge uw logo op kunt drukken. (ALS ge het al kreeg, ik ken er die het nooit gekregen hebben)

ik ook nie :sad:

kweet in ieder geval da'k als ik alleen ga wonen niet halsoverkop ga beslissen maar eerst eens goed alle offers ga lezen :p

Preske

Legacy Member
Mediamonk zei:
Idd dat is wel een feit ik heb dat al meerdere horen zeggen.

:sad: mja kan je niet veel aan doen ...

hooguit dat eens melden, aan de pub bv.
en dan nog...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan