Wargoofy
Legacy Member
Ik ben in het bezit van een PII 350 Mhz, 194 Mb ram, 6Gb
Momenteel staat er 98 SE op. (tis de pc van m'n pa e, de mijne is veel recenter
)
Aangezien ik hem volgende week of zo zou fragmenteren, en terug van 0 beginnen, heb ik de vraag: wat zou ik er op zetten? terug 98 of xp?
dank bij voorbaat
Momenteel staat er 98 SE op. (tis de pc van m'n pa e, de mijne is veel recenter
)Aangezien ik hem volgende week of zo zou fragmenteren, en terug van 0 beginnen, heb ik de vraag: wat zou ik er op zetten? terug 98 of xp?
dank bij voorbaat
)
.
.