ja dan ga ik dat eens doen
want ksnap er niet veel meer van eerlijk gezegd
maar kan het ook geen instelling zijn van de software op de laptop zelf?
aangezien hij wel het signaal ontvangt etc?
bv een instelling die je moet overlopen of nog niet overlopen heb ofzo
waar regel je dat allemaal?