Archief - Zonder downloads 840MB per dag?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
Een beetje opzoekwerk mag ook wel eh.

Scarlet gaf een FUP aan tot een maand of 2 geleden ofzo. dan drukte belgacom daar opeens de stop in.

Dommel geeft ongelimiteerd, geen FUP of niets, ongelimiteerd, AKA ge doet wat ge wilt met uw internet :p. (al zijn de normale abbo's met limieten & happy hours voor de meesten al genoeg tot meer dan genoeg)

Ik dacht dat edpnet ook FUP gaf, maar dat is ook al gedaan zeker?

Je kan evonet nemen, ze zeggen wel dat ze een limiet hebben maar ze tellen niet, al moet je dan wel met vastgeroeste prijzen & abbo's genoegen nemen :p.

Hoe het met Tele2 zit weet ik ook atm niet.

Ik moet es terug bijbene qua providers maar het is echt druk qua deadlines & examens atm :sad:


Maar zoals ik al zei kan je met bwmeter internet & netwerkverkeer mooi scheiden. Al weet ik niet direct een applicatie voor je die alle traffiek per applicatie bijhoudt. (Ik werk niet met windows dusjah :p)

Exit

Legacy Member
nope, no dommel of scarlet.

Evonet hier ja


bij de ISP geen mogelijkheid om limiet te checken
zelf controleer ik het via bwmeter
(die houd het verkeer lan/internet gescheiden en houdt het bij per uur/dag/maand/jaar)

RpR

Legacy Member
Kwintus5 zei:
Maar ja, welke provider biedt die fair-use policy dan aan?

En heb je geen progje dat mooi bijhoudt welk programma hoeveel gedownload heeft? Aangezien met die NetLimiter je enkel de momentele datastroom ziet, dus geen optelsom.

scarlet.be
&
dommel.be

Exit

Legacy Member
GuntherDW zei:
Scarlet gaf een FUP aan tot een maand of 2 geleden ofzo. dan drukte belgacom daar opeens de stop in.

Dommel geeft ongelimiteerd, geen FUP of niets, ongelimiteerd, AKA ge doet wat ge wilt met uw internet :p. (al zijn de normale abbo's met limieten & happy hours voor de meesten al genoeg tot meer dan genoeg)

Ik dacht dat edpnet ook FUP gaf, maar dat is ook al gedaan zeker?

Je kan evonet nemen, ze zeggen wel dat ze een limiet hebben maar ze tellen niet,

GuntherDW

Legacy Member
Kwintus5 zei:
Damn, waar blijft Telenet met zijn FUP? :(

Die komt er niet.
Telenet zegt dat een FUP te "vaag", niet duidelijk genoeg is, en niet volgens hun plan is.

Ze gaan dus niet al te rap voor een FUP gaan.

Kwintus5

Legacy Member
DAT IS NIET LEUK! Stomme Telenet... lastig dat ik er met mijn mail-adres zit... :s anders zou ik nog willen overschakelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan