GuntherDW
Legacy Member
Een beetje opzoekwerk mag ook wel eh.
Scarlet gaf een FUP aan tot een maand of 2 geleden ofzo. dan drukte belgacom daar opeens de stop in.
Dommel geeft ongelimiteerd, geen FUP of niets, ongelimiteerd, AKA ge doet wat ge wilt met uw internet
. (al zijn de normale abbo's met limieten & happy hours voor de meesten al genoeg tot meer dan genoeg)
Ik dacht dat edpnet ook FUP gaf, maar dat is ook al gedaan zeker?
Je kan evonet nemen, ze zeggen wel dat ze een limiet hebben maar ze tellen niet, al moet je dan wel met vastgeroeste prijzen & abbo's genoegen nemen
.
Hoe het met Tele2 zit weet ik ook atm niet.
Ik moet es terug bijbene qua providers maar het is echt druk qua deadlines & examens atm
ad:
Maar zoals ik al zei kan je met bwmeter internet & netwerkverkeer mooi scheiden. Al weet ik niet direct een applicatie voor je die alle traffiek per applicatie bijhoudt. (Ik werk niet met windows dusjah
)
Scarlet gaf een FUP aan tot een maand of 2 geleden ofzo. dan drukte belgacom daar opeens de stop in.
Dommel geeft ongelimiteerd, geen FUP of niets, ongelimiteerd, AKA ge doet wat ge wilt met uw internet
. (al zijn de normale abbo's met limieten & happy hours voor de meesten al genoeg tot meer dan genoeg)Ik dacht dat edpnet ook FUP gaf, maar dat is ook al gedaan zeker?
Je kan evonet nemen, ze zeggen wel dat ze een limiet hebben maar ze tellen niet, al moet je dan wel met vastgeroeste prijzen & abbo's genoegen nemen
.Hoe het met Tele2 zit weet ik ook atm niet.
Ik moet es terug bijbene qua providers maar het is echt druk qua deadlines & examens atm
ad:Maar zoals ik al zei kan je met bwmeter internet & netwerkverkeer mooi scheiden. Al weet ik niet direct een applicatie voor je die alle traffiek per applicatie bijhoudt. (Ik werk niet met windows dusjah
)