Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
Herinnert u zich nog de woonblokken
rond het stadion van La Louvière? Wel,
het stadion van derdeklasser Rayo Val-
lecano heeft ook zo'n woonblok in de
buurt. Sevilla-doelman David Cobeno
maakte kennis met alvast één bewoner.
Tijdens de bekermatch van donderdag,
die op 0-0 eindigde, kreeg Cobeno een
hele portie aardappelen en tomaten over
zich heen. "Nog nooit meegemaakt", zei
Cobeno. "De ref kon niets ondernemen."


Haha, maak dat eens mee :lol:
Ik zie die kerel daar al staan op zijn balkon :)

Tsommy

Legacy Member
arsenal gewonnen van Blackburn met 10 - 11 nadat Gilberto silva rood kreeg voor natrappen in de 12e minuut. Maar die fout van savage was niks bal... Die speler gaan ze missen tegen Bolton en Manu...
En magnifieke goal van Henry weeral :o

Shyheim

Legacy Member
Messina in extremis nog een puntje kunnen krijgen tegen Roma op penalty

zweebee

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
arsenal gewonnen van Blackburn met 10 - 11 nadat Gilberto silva rood kreeg voor natrappen in de 12e minuut. Maar die fout van savage was niks bal... Die speler gaan ze missen tegen Bolton en Manu...
En magnifieke goal van Henry weeral :o

movieke ergens?

Tsommy

Legacy Member
hazerd zei:
Barça verloren van Espanyol :(



aan het aantal kaarten van espanyol te zien (8) was het meer pottenstampen dan voetballen. De enigste manier om barca te stoppen is hard te spelen. Ze hebben zelfde probleem als arsenal soms als het er wat te hard aantoe gaat lukt het niet.

zweebee

Legacy Member
amai fuck waanzinnige goal van TH :)
3 goals in 3 matchen na zijn blessure .... wa ne god

Shyheim

Legacy Member
Henry = beste spits ter wereld imho :)

en zeggen dat er hier waren die durfden zeggen dat die alleen lucky goals maakt of wa wast ? :lol:

Time

Legacy Member
LessThanJake zei:
Henry = beste spits ter wereld imho :)

en zeggen dat er hier waren die durfden zeggen dat die alleen lucky goals maakt of wa wast ? :lol:
Dezelfde kerel die over die virtuele simulatie van het wk begon waarschijnlijk? ^^

Shyheim

Legacy Member
1999/00 Arsenal 31 17 Premiership
2000/01 Arsenal 35 17 Premiership
2001/02 Arsenal 33 24 Premiership
2002/03 Arsenal 37 24 Premiership
2003/04 Arsenal 37 30 Premiership
2004/05 Arsenal 33 25 Premiership
2005/06 Arsenal 32 27 Premiership
2006/07 Arsenal 14 8 Premiership

hallo kroket, leg dat eens voor als spits :)

Thorval

Legacy Member
LessThanJake zei:
1999/00 Arsenal 31 17 Premiership
2000/01 Arsenal 35 17 Premiership
2001/02 Arsenal 33 24 Premiership
2002/03 Arsenal 37 24 Premiership
2003/04 Arsenal 37 30 Premiership
2004/05 Arsenal 33 25 Premiership
2005/06 Arsenal 32 27 Premiership
2006/07 Arsenal 14 8 Premiership

hallo kroket, leg dat eens voor als spits :)
Of als keeper...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan