Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toeriest

Legacy Member
klikkerdeklik
schoon filmpke over henry trouwens. Ge hebt ook nog part 1, ma part 2 toch wle iets beter:)
hier ziede echt wel wa van zijn technische kwaliteiten :) hoe hij zo alle spelers naar hem toetrekt enz, is echt maf :o

Enricos

Legacy Member
_DM_ zei:
Mja...
Leuke goal, maar zo zie ik er veel hoor :)

Nja, was tijdes de match nog iet spectaculairder, omda et direct na den aftrap was (Torino had juist gelijk gemaakt ;) )

Tsommy

Legacy Member
vant weekend 2 kleppers van matchen in de premiership
Arsenal - Man u
Liverpool - Chelsea

Go gunners :D en liverpool mag ook winnen

SIO

Legacy Member
noemt er anders nog liverpool en arsenal bij, dan zije zeker daje elk jaar kunt juichen :unsure:

Piejie

Legacy Member
Verschil tussen sympathie hebben voor bepaalde ploegen en supporteren voor die ploegen :unsure:

Snap eigenlijk niet wat het probleem is. Tommy zegt dat hij hoopt dat Arsenal en Liverpool winnen. Ik zeg dat ik hoop dat Manchester en Chelsea winnen.

Tsommy

Legacy Member
als fan van de gunners hoop ik dat de gunners winnen. + een verlies van chelsea op anfield kan de titelstrijd mssn terug wat spannender gaan maken.

Mako

Legacy Member
hopelijk verliest chelsea op liverpool, dan is manchester al tenminste zeker dat chelsea niet verder kan naderen. Voor de rest hoop ik uiteraard op een overwinning van manchester, maar dit zal nog moeilijk worden met een herboren henry... (enige reden waarom arsenal zoveel punten heeft verloren in de heenronde is dat ze hun tientallen kansen (elke match opnieuw) niet afmaakten)

Tsommy

Legacy Member
tege de teams uit het noorden zoals oa bolton verloren ze punten omdat die keihard spelen iets wat arsenal ook niet gewoon is. Maar nu gaat het beter oa doordat henry terug is die met 1 flits een match kan beslissen

SIO

Legacy Member
Piejie zei:
Verschil tussen sympathie hebben voor bepaalde ploegen en supporteren voor die ploegen :unsure:

Snap eigenlijk niet wat het probleem is. Tommy zegt dat hij hoopt dat Arsenal en Liverpool winnen. Ik zeg dat ik hoop dat Manchester en Chelsea winnen.
kzeg niet dat er een probleem is, ikzelf 'kies' gewoon één ploeg in elk land om het simpel voor te stellen

Dieleman_F

Legacy Member
_DM_ zei:
Voelt ge u aangesproken misschien ?

Ja, want iedereen die niet voor een saaie kutploeg supportert, is natuurlijk een gloryhunter :doh:

Wat moet je dan doen als je in londen woont, of in barcelona?

boozeke

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Ja, want iedereen die niet voor een saaie kutploeg supportert, is natuurlijk een gloryhunter :doh:

Wat moet je dan doen als je in londen woont, of in barcelona?
tottenham?:unsure:
zoals ik al enkele jaren :applause:
of crystal palace,of ...
keuze genoeg,nee?

Rogue

Legacy Member
Chelsea heeft al genoeg gelijk gespeeld...


nu mogen ze van mij eens flink op hun bek gaan :p.

Nee, zo fanatiek ben ik niet. Maar 'k moet wel toegeven dat ik het grappig vind dat ze, ondanks al die miljoenen transfers, de laatste tijd toch maar matig presteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan