Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hoe hij zo alle spelers naar hem toetrekt enz, is echt maf 
_DM_ zei:Mja...
Leuke goal, maar zo zie ik er veel hoor![]()
)Oink, al altijd voor Manchester, Chelsea en Newcastle sympathie gehad in Engeland_DM_ zei:Gloryhunter![]()

_DM_ zei:Gloryhunter![]()
kzeg niet dat er een probleem is, ikzelf 'kies' gewoon één ploeg in elk land om het simpel voor te stellenPiejie zei:Verschil tussen sympathie hebben voor bepaalde ploegen en supporteren voor die ploegen
Snap eigenlijk niet wat het probleem is. Tommy zegt dat hij hoopt dat Arsenal en Liverpool winnen. Ik zeg dat ik hoop dat Manchester en Chelsea winnen.
_DM_ zei:Voelt ge u aangesproken misschien ?
tottenham?Dieleman_F zei:Ja, want iedereen die niet voor een saaie kutploeg supportert, is natuurlijk een gloryhunter :doh:
Wat moet je dan doen als je in londen woont, of in barcelona?