Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Time^- zei:Ze mogen dat met elke club doen wiens supporters de boel op stelten zetten. Die van Feyenoord zullen wel twee keer nadenken nu.
Spectre zei:Wel raar dat ronaldinho niet in die ultieme ploeg zit :/

reteiP zei:Komt Kopenhagen dan niet in de UEFA als beste 4de uit de CL?
Stancke zei:Nee,Tottenham is gwn direct geplaatst
reteiP zei:en Tottenham die zijn akkoord met een match minder?
reteiP zei:en Tottenham die zijn akkoord met een match minder?

Time^- zei:Ze mogen dat met elke club doen wiens supporters de boel op stelten zetten. Die van Feyenoord zullen wel twee keer nadenken nu.
Piejie zei:Ferreira en Essien centraal vanachter![]()
is intussen juist 2-0Mako zei:chelsea al 1-0 achter(kuyt na 4min)
idd niet de beste verdedigende keuze dus blijkbaar![]()
