Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NightFlyer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wesdude, zijt gij dien van gistel, bevriend met katinka op haar netlog? :p


en ja, bij engeland in euro 2000, bij hunne first round exit :lol:

Wesdude is van Limburg. dus ik denk t niet. Netlog is ook nie bepaald direct iets voor hem. :D

Romelus

Legacy Member
oef , 1-1 : Oddo. Gelukkig maar. Al 3 wissels doorgevoerd tot aan de 2e helft,we hebben dus weeral met blessures te kampen...:(

Fabby

Legacy Member
Hmmm, Ac Milan staat er niet zo goed voor precies.
Seedorf mss out, Kaka out, Nesta out, Materazzi rood...
Als ge het mij vraagt is dat de hardcore verdediging en middelveld? Wie kunnen ze daar in de plaats zetten?
Ok ze hebben Maldini, Pirlo, Gattuso en Pato maar dat is nog geen ijzersterk 11tal. Is Dida al terug trouwens? Of nog steeds 3de keeper in goal?
Ja, ben me al warm aan het maken voor San Siro battle.

showb1z

Legacy Member
Fabby zei:
Hmmm, Ac Milan staat er niet zo goed voor precies.
Seedorf mss out, Kaka out, Nesta out, Materazzi rood...
Als ge het mij vraagt is dat de hardcore verdediging en middelveld? Wie kunnen ze daar in de plaats zetten?
Ok ze hebben Maldini, Pirlo, Gattuso en Pato maar dat is nog geen ijzersterk 11tal. Is Dida al terug trouwens? Of nog steeds 3de keeper in goal?
Ja, ben me al warm aan het maken voor San Siro battle.

Ten eerste; wij willen Dida niet meer. Kalac (Frey?) ftw.
Ten tweede: Matterazi (die lozer) wtf.
Ten derde: hopelijk geraakt Seedorf nog klaar, de rest zou normaal gezien min of meer fit moeten zijn.
Ten vierde: Pirlo is Milan.
Ten vijfde: Maldini = God.

Wesdude

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wesdude, zijt gij dien van gistel, bevriend met katinka op haar netlog? :p


en ja, bij engeland in euro 2000, bij hunne first round exit :lol:

Nee hoezo ? :lol: netlog ? Ik weet nie eens wat dat is

Bontus

Legacy Member
Aguero heeft duidelijk minstens evenveel potentieel als een C.Ronaldo.

Nattefrost

Legacy Member
reteiP zei:
Aguero heeft duidelijk minstens evenveel potentieel als een C.Ronaldo.

In een heel andere rol dan. Maar hij heeft inderdaad het potentieel om op een even hoog niveau te spelen. Dat gaat niet meer lang duren eer die een monstertransfer krijgt. En als het niet zo is moeten we hopen dat Atletico z'n CL plaats veilig stelt, want ik wil hem echt eens bezigzien in de CL. :)

Fabby

Legacy Member
jos den os zei:
Materazzi zal het graag horen :p speelt bij inter milan he

oops :p Twas al wat te laat precies!

En Showb1z, je negeert dan nog steeds Kaka en Nesta? Vroeg enkel een optimale opstelling zonder Kaka, Nesta en Seedorf. Niet om u uit te lachen, dus ipv puntjes zie ik liever een opstelling.

Zo kan ik mijn optimale Arsenal opstelling eens meten, wij missen uiteraard nog altijd een paar spelers ziet ge.

marre_man

Legacy Member
reteiP zei:
Aguero heeft duidelijk minstens evenveel potentieel als een C.Ronaldo.

sergio aguero :love:

Die nog naar Man Utd, met zijn maatje Tevez. Dan hebben we een ongeziene aanvallende weelde en hij zou perfect bij ons passen

ThrusT!

Legacy Member
F3nceR. zei:
Uefa cup, here we come :woohoo:
Sta eens achter uw team man, wa is da nu toch. :p
Fabby zei:
Hmmm, Ac Milan staat er niet zo goed voor precies.
Seedorf mss out, Kaka out, Nesta out, Materazzi rood...
Als ge het mij vraagt is dat de hardcore verdediging en middelveld? Wie kunnen ze daar in de plaats zetten?
Ok ze hebben Maldini, Pirlo, Gattuso en Pato maar dat is nog geen ijzersterk 11tal. Is Dida al terug trouwens? Of nog steeds 3de keeper in goal?
Ja, ben me al warm aan het maken voor San Siro battle.
We staan er slecht voor, het team is erg moe dat is vrij duidelijk. Maar dat mag geen excuus zijn om van Arsenal te verliezen. ;)
Als Kaka er niet bij is dan neemt Gorky zijn plaats in denkik.
Als Nesta het niet zou halen dan neemt Bonera zijn plaats in, imo is dat eigenlijk niet echt een voordeel voor jullie. :p

Maar Kaka zal er normaal wel bij zijn, alsook Nesta.
Seedorf en Janku zijn voorlopig zeker out.

Volgens mij wordt het dit :
---------Kalac---------
-Oddo-Nesta-Kaladze-Maldini-
---------Pirlo-------
--Gattuso---Ambrosini---
---------Kaka'---------
----Inzaghi------Pato---

Mvg

massief

Legacy Member
ge moogt nog van geluk spelen dat maradona nimmer bij napoli speelt
of twas 5-0 !

Romelus

Legacy Member
ThrusT! zei:
Maar Kaka zal er normaal wel bij zijn, alsook Nesta.
Seedorf en Janku zijn voorlopig zeker out.

Volgens mij wordt het dit :
---------Kalac---------
-Oddo-Nesta-Kaladze-Maldini-
---------Pirlo-------
--Gattuso---Ambrosini---
---------Kaka'---------
----Inzaghi------Pato---

Mvg

Nja, ik hoop ook dat opstelling zo wordt , maar kvrees dat Gila weeral zal spelen ipv Superpippo. Hopelijk wordt Seedorf nog fit bevonden om zo ipv Ambrosini te spelen. Ik twijfel wel of Paolo il magnifico zal spelen hoor. Bonera kan centraal spelen en Kaladze zo naar links schuiven Carlo kennende...

NemesisBE

Legacy Member
Matrix & Ibracadabra :woohoo:

Julio Cesar heeft zelfs nog ne pinanti gepakt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan