Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Was niet mijn bedoeling aanvallend te zijn.
Eerder een muggenzifter 
Nattefrost zei:De kaarten liggen zwaar in ons voordeel. We zijn om te beginnen virtueel gekwalificeerd, hebben een levensbelangrijke uitgoal, spelen op Old Trafford waar we ijzersterk zijn en we zijn in bloedvorm met een goed uitgeruste Ronaldo, Rooney en Anderson. We kunnen verliezen, maar das wel heel onwaarschijnlijk. Ik zou zeggen dat we normaal in staat moeten zijn om toch 2 of 3 goals te maken. Maja, als we pech in de afwerking hebben en Benzema kent een echte superdag, dan weet je maar nooit.
Piejie zei:Er is een CL topic![]()
Iemand begon over Milan-Arsenal enja dat loopt wat in elkaar over hé. Mijn excuses 
Nattefrost zei:De kaarten liggen zwaar in ons voordeel. We zijn om te beginnen virtueel gekwalificeerd, hebben een levensbelangrijke uitgoal, spelen op Old Trafford waar we ijzersterk zijn en we zijn in bloedvorm met een goed uitgeruste Ronaldo, Rooney en Anderson. We kunnen verliezen, maar das wel heel onwaarschijnlijk. Ik zou zeggen dat we normaal in staat moeten zijn om toch 2 of 3 goals te maken. Maja, als we pech in de afwerking hebben en Benzema kent een echte superdag, dan weet je maar nooit.

Lord Roel zei:een Antwerp supp tegen Man Utd tssss! shame on you! :naughty:
Ik stel voor dat jij daar even een kijkje gaat nemen dan?Dr.Gay zei:een zaagtopic is er ook![]()
hazerd zei:Benzema fret Man U op , zeg da ik het gezegd heb
wat ga ik genieten dan![]()
![]()

hazerd zei:Man city ftw!![]()
Als Man U dong , evans, simpson vorig jaar ni weghaalde speelde we nu in eerste
)Wesdude zei:Jaja ander type zeker maar gewoon hoe die bal soms plakt. Gaan we nog schoon dingen van zien. Lijkt ook een trouwe speler die eerst iets wil bereiken met Lyon. Vind ik toch ook een mooie, maar spijtig genoeg zeldzame, kwaliteit voor een voetballer.
