Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
Fuck man, er moet een gigantische anti-ManU kracht aan het werk geweest zijn. Dat is voetbal zeggen ze dan. Zo teleurstellend, zó onverdiend, zo ontnuchterend. De ploeg die er alles aan deed om te winnen verliest. En da's dan voetbal. Zo moeten Liverpool supporters zich dus gevoeld hebben.

Wat een teleurstelling voor Kuszack trouwens ook. Hij krijgt dan nog is een kans, doet het vrij goed, en ziet zich dan genoodzaakt om rood te pakken. Een counter van 2 tegen 2, de fout wordt gemaakt wanneer beide Man U spelers naar de man met de bal gaan. Nu maar hopen dat VDS zijn blessure niet te ernstig is, want de schorsing van Kuszack zal wel overgedragen worden naar de PL. En ik betwijfel dat Foster al klaar is.

marre_man

Legacy Member
"United’s dreams of a Treble came to an end at Old Trafford on Saturday. But how this FA Cup quarter final tie ended in anything other than a Reds victory is a mystery. Call it fate, luck (or lack of it), this simply wasn’t United’s day.

Portsmouth snatched victory with a 78th minute penalty, resulting in Tomasz Kuszczak’s sending off and Rio Ferdinand replacing him in goal. But it was so ridiculously against the run of play that it was a sense of daylight robbery.

The Reds can but feel a deep sense of frustration. And injustice, too. Cristiano Ronaldo was denied a clear penalty after seven minutes, one of many refereeing decisions that Sir Alex Ferguson was no doubt furious with."

Ferguson zal bijzonder woedend zijn op de persconferentie..

Wesdude

Legacy Member
De scheids hielp ook nog een handje.

Als we die penalty in de eerste helft krijgen is het kat in't bakkie. Die rode kaart voor PIG was ook overdreven vond ik. Stonden nog 2 verdedigers achter hem.

En dan op het einde wordt scholes net buiten het strafschop gebied neergelegd maar krijgen we gene vrije trap.

Maar we hadden gewoon onze kansen moeten afmaken zeker?

Pfff, kutdag.

Nattefrost

Legacy Member
We hadden onze kansen moeten afmaken, dat is zeker. Maar niemand mag dat als argument gebruiken. Penalties horen bij het spel, en die fout op Ronaldo was een van de gemakkelijkst in te schatten penaltyfouten die ik al gezien heb. Als die fout niet gemaakt wordt zit Ronaldo trouwens in een van z'n lievelingsposities om te scoren, zo goed als een ontnomen goal dus. Rood voor Kuszack was ook héél discutabel, de penalty bij die fase dan weer niet. De afwerking van United was heel slecht, maar de scheids was slechter. Slechtste man op het veld. Zijn hoofd op een schotel!

marre_man

Legacy Member
DAAROM moeten ze dus een echt goeie keeper kopen. Van der sar oud en zal veel blessures krijgen, Kusczack mag em bollen, de vuile Pool, en dan Foster op niveau laten komen.

En Scholes mag geen match meer starten waarin we MOETEN winnen.

Wesdude

Legacy Member
Laten we maar eerst ne spits zoeken. Saha is blijkbaar weer geblesseerd. Z'n knie kon de trip van de kleedkamer naar de bank niet aan. Hadden hem thans goed kunnen gebruiken om iets te forceren.

Nattefrost

Legacy Member
marre_man zei:
DAAROM moeten ze dus een echt goeie keeper kopen. Van der sar oud en zal veel blessures krijgen, Kusczack mag em bollen, de vuile Pool, en dan Foster op niveau laten komen.

En Scholes mag geen match meer starten waarin we MOETEN winnen.

Respect voor Kusczak nochtans. Hij heeft altijd zijn kans afgewacht zonder veel zagen, en heeft het altijd behoorlijk gedaan als 2e keeper. Van der Sar, Cech of Casillas hadden hier evengoed een penalty kunnen veroorzaken. Spijtig voor hem.

Saha... Ik ben z'n kartonnen knie meer dan beu. Benzema, Berbatov, Agüero, wie dan ook, smijt er een bom geld tegenaan.

Blackstone

Legacy Member
lol, na elke nederlaag van ManU: 'omg we hebben nieuwe spelers nodig!! tijd om nog eens gigantische bedragen neer te leggen alsof het niets is!!!'

Alsof ManU de voorbije jaren gierig is geweest op de transfermarkt :p En zo'n dingen gebeuren nu eenmaal, shit happens. Beetje onnozel om het op een paar individuele prestaties te steken in zo'n geval imo.

n/o natuurlijk :p En voronin is te koop

marre_man

Legacy Member
Nattefrost zei:
Respect voor Kusczak nochtans. Hij heeft altijd zijn kans afgewacht zonder veel zagen, en heeft het altijd behoorlijk gedaan als 2e keeper.

Zoals tegen Sporting. Hij moet nekeer een bal pakken en de bal valt gwn in zijn korte hoek. Het zou er nog aan mankeren dat em gaat zagen. Ik vind ni da hij daar zo opeens moet opvliegen (wel opgaan maar je kan hem ook gwn in de weg staan en proberen naar de buitenkant te drijven?) en ik ben er zeker dat Van der sar daar bvb geen rood had gepakt, en mss zou hem er zelfs niet ingezeten hebben. Das achteraf makkelijk gezegd natuurlijk, maar man utd moet een betere stabiele 2de keeper hebben en in mijn ogen is kusczack dat zeker niet. Nujah het was wel geen rood. En had Ronaldo dezelfde actie gedaan was het een fopduik en geel voor Ronaldo, daar moogt ge zeker van zijn.

over de spitsenkwestie: 1 woord

BERBATOV.

Nix minder

Nattefrost

Legacy Member
Blackstone zei:
lol, na elke nederlaag van ManU: 'omg we hebben nieuwe spelers nodig!! tijd om nog eens gigantische bedragen neer te leggen alsof het niets is!!!'

Alsof ManU de voorbije jaren gierig is geweest op de transfermarkt :p En zo'n dingen gebeuren nu eenmaal, shit happens. Beetje onnozel om het op een paar individuele prestaties te steken in zo'n geval imo.

n/o natuurlijk :p En voronin is te koop

Dat is het ni hoor. We hebben dat hier toch al meer gezegd dat er een vervanger van Saha nodig is. Dat is gewoon een feit. Dat had ons in deze match ni gered, dat zeggen we ook ni. Maar die kerel is letterlijk nooit fit, en echt goed vind ik hem ook ni. Het komt nu gewoon weer ter sprake omdat hij zich weeral eens heeft weten te blesseren zonder te spelen zelfs.

Wesdude

Legacy Member
In de spelerstunnel heeft hem zijn knie geblesseerd, ik bedoel :unsure:

Ik zou hem liever hebben zoals vorig jaar hoor. Maar hij is geblesseerd-komt hem terug en is uit vorm- 3 matche- en terug geblesseerd.

Onze spelers valt niks te verwijten vandaag en ik vind niet dat we een andere keeper nodig hebben.

Blackstone

Legacy Member
GOAL!!!! It's two, it's brilliant!! Gerrard plays a pacy diagonal ball to Torres who dummies Harper, Pele-style, and knocks it into the empty net. Pure class.

:love:

1-0: klik
:D

2-0: klik
:love:

Wesdude

Legacy Member
Reactie van Ferguson, serieus pissed en terecht !

“We’re out and you could look at a lot of things,” he told MUTV. “We missed a lot of chances for one, but the refereeing performance… Keith Hackett (general manager of the Professional Game Match Officials Board) has got a lot to answer for in this country. He’s not doing his job properly.

“He should be assessed like everyone else is assessed. I’m assessed as a manager, the players are assessed, referees are assessed. Martin Atkinson will referee next week, no problem. But his performance today should not be accepted in our game.

“I agree with Sepp Blatter, the standards in our game as opposed to the Continent, the tolerance level, is behind Europe. I think it’s a big problem.”

Of the decision not to award a penalty for Distin’s challenge on Ronaldo, Sir Alex added: “It’s absolutely ridiculous. I cannot explain it. I just cannot explain that decision. Manager’s get sacked on the basis of things like that. And he’s going to referee a game next week? It’s ridiculous. There is no answer.”

Dr.Gay

Legacy Member
Zalig werder 4-3 achter , mijn uber ploeg 2-0 voor, maw met wta geluk 7 punten ahead :applause:

Wesdude

Legacy Member
Blackstone zei:
GOAL!!!! It's two, it's brilliant!! Gerrard plays a pacy diagonal ball to Torres who dummies Harper, Pele-style, and knocks it into the empty net. Pure class.

:love:

1-0: klik
:D

2-0: klik
:love:

Amai Pele-style men gat. :p

Nattefrost

Legacy Member
Wesdude zei:
Reactie van Ferguson, serieus pissed en terecht !


Hij heeft gelijk, maar dat kan de FA niet schelen als ze hem vrolijk een boete en een touch line ban gaan presenteren. Als iemand in eender welke andere functie zo'n zielige job doet als de ref vandaag, dan wordt hij op staande voet ontslagen.

Time

Legacy Member
De Internationale Voetbalbond (FIFA) heeft zaterdag op de vergadering van de International Board in het Schotse Perthshire besloten om alle experimenten stop te zetten die met technologie in het voetbal te maken hebben. De FIFA ging wel akkoord met een experiment met twee bijkomene assistent-scheidsrechters per wedstrijd.

Ugh.:/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan