Nattefrost
Legacy Member
Fuck man, er moet een gigantische anti-ManU kracht aan het werk geweest zijn. Dat is voetbal zeggen ze dan. Zo teleurstellend, zó onverdiend, zo ontnuchterend. De ploeg die er alles aan deed om te winnen verliest. En da's dan voetbal. Zo moeten Liverpool supporters zich dus gevoeld hebben.
Wat een teleurstelling voor Kuszack trouwens ook. Hij krijgt dan nog is een kans, doet het vrij goed, en ziet zich dan genoodzaakt om rood te pakken. Een counter van 2 tegen 2, de fout wordt gemaakt wanneer beide Man U spelers naar de man met de bal gaan. Nu maar hopen dat VDS zijn blessure niet te ernstig is, want de schorsing van Kuszack zal wel overgedragen worden naar de PL. En ik betwijfel dat Foster al klaar is.
Wat een teleurstelling voor Kuszack trouwens ook. Hij krijgt dan nog is een kans, doet het vrij goed, en ziet zich dan genoodzaakt om rood te pakken. Een counter van 2 tegen 2, de fout wordt gemaakt wanneer beide Man U spelers naar de man met de bal gaan. Nu maar hopen dat VDS zijn blessure niet te ernstig is, want de schorsing van Kuszack zal wel overgedragen worden naar de PL. En ik betwijfel dat Foster al klaar is.

En zo'n dingen gebeuren nu eenmaal, shit happens. Beetje onnozel om het op een paar individuele prestaties te steken in zo'n geval imo.

