Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsommy

Legacy Member
Komaan voor zo iets gaat ge toch geen geel geve, die eerste voor Torres was al totaal ni nodig. en dan een 2e aan macherano voor niks

Dr.Gay

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Komaan voor zo iets gaat ge toch geen geel geve, die eerste voor Torres was al totaal ni nodig. en dan een 2e aan macherano voor niks

hmja manchester en scheidsrechters omkopen tis al langer geweten eh...


















:unsure:

Tsommy

Legacy Member
dit is de lichtste rode kaart die ik ooit heb gezien denk ik. Komt gewoon vrage wrm torres geel krijgt en krijgt er zelf 1 en zonder macherano ist zkr om zeep voor Liverpool, twas nu al moeilijk genoeg.

Mako

Legacy Member
ge weet toch niet wat er gezegd is?? Voort zelfde geld staat Mascherano die daar uit te schelden...
en mascherano was al heel de helft aant zage en zage en zage tege de ref, dan weet ge gewoon dat dat gaat gebeuren, zeker dit weekend na die discussie over ashley cole...

Elfanor-

Legacy Member
Ik denk dat het gerrard is die masscherano nog vastpakt zodat hij niet naar de ref gaat, dat hem is gewoon wa slimmer doet en ni zaaagt, zo krijgt ge geen rood.

Piejie

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Azo ne maf allé jong de scheids heeft de match verneukt....
tommy_vercetti zei:
Komaan voor zo iets gaat ge toch geen geel geve, die eerste voor Torres was al totaal ni nodig. en dan een 2e aan macherano voor niks
tommy_vercetti zei:
dit is de lichtste rode kaart die ik ooit heb gezien denk ik. Komt gewoon vrage wrm torres geel krijgt en krijgt er zelf 1 en zonder macherano ist zkr om zeep voor Liverpool, twas nu al moeilijk genoeg.
Ik dacht het al op het moment zelf, en nu hebben ze het bij Prime er ook over: Wat heeft hij gezegd tegen de scheids?

Dat weten jij/ik toch niet? Hoe kan je dan oordelen dat het geen rood is?

Wesdude

Legacy Member
Tsja licht.

1-0, moet kunnen nu.

@dr. gay: ik denk dat ik voor velen spreek als ik u omdoop tot forumnar. Eén van bedenkelijk komisch niveau dan nog, die niets anders doet dan zoeken naar ruzie en discussie met nutteloze bijdrages die vaak op niets slaan. Ik respecteer ieders mening, ik beleef veel plezier aan discussies met Fabby, Tommy, .. maakt niet uit voor welke ploeg ze zijn. Uw gezever ben ik echter redelijk beu en ik zal uw posts vanaf nu dan ook negeren.

Dr.Gay

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
dit is de lichtste rode kaart die ik ooit heb gezien denk ik. Komt gewoon vrage wrm torres geel krijgt en krijgt er zelf 1 en zonder macherano ist zkr om zeep voor Liverpool, twas nu al moeilijk genoeg.

goja, vorm van protest niet meer dan normaal :)

Tsommy

Legacy Member
In Engeland is da ni abnormaal da ze ies een klapke doen me den scheids hé.
+ Allé die matche van vandaag zijn zo gehyped en zo, Grand slam dunsay en zo dan doet ge toch ni zo iets.

Fabby

Legacy Member
Vond zijn 1ste geel al licht mits hij duidelijk zijn voeten laag wilt houden eens hij doorschuift en ziet dat hij te laat kwam. Dan krijgt hij nog eens 2 absurde fouten tegen (Giggs valt letterlijk OP hem en tis zijn fout? Wtf) en dan begint die jongen te koken precies. Niet slim maar voor een groot deel veroorzaakt door de ref zelf. Als hij er niet tegen kan dat hij een fout maakt en hij erop gewezen wordt, dan zit hij int verkeerde beroep. We weten niet wat hij zei maar wsl wast dat hij WEERAL fout floot wat wel klopte. GG Manchester. Omgekocht niet, wel enorm geholpen weeral. Ref, Reina en Mascherano lijken het deze match te doen. Ma bon, der komt ier wel straks ne snuggere zeggen dat ge geluk afdwingt ofzo.

Tis mss logisch dat ge vindt dat uw eigen ploeg pech heeft en de rest niet maar toch kan iik veel beelden voor ogen halen om min of meer dit gevoel goed te praten.
En liverpool speelt in totaal nog eens zwak ook dusja, wat houdt ulle tegen?

Piejie

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
In Engeland is da ni abnormaal da ze ies een klapke doen me den scheids hé.
+ Allé die matche van vandaag zijn zo gehyped en zo, Grand slam dunsay en zo dan doet ge toch ni zo iets.
Dus als hij pakweg "asshole" of "wanker" zou gezegd hebben (wie zal het zeggen? Jij kan het alleszins niet weten, ik ook niet natuurlijk) mag hij geen geel krijgen? :wtf:

Denk je dat de scheids gewoon voor de lol met gele en rode kaarten gaat smijten?

Wesdude

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
In Engeland is da ni abnormaal da ze ies een klapke doen me den scheids hé.
+ Allé die matche van vandaag zijn zo gehyped en zo, Grand slam dunsay en zo dan doet ge toch ni zo iets.

Scheidsrechters staan ook onder enorme druk denk ik. Net als de spelers, die spanning is te snijden denk ik op het veld en dan is het logisch dat of de scheids of de speler een fout maakt. We weten niet wat er gezegd is.. feit is wel dat het rood is en dat me dat plezier doet. :) We waren toch al beter vond ik, zelfs tege 11.

Blackstone

Legacy Member
Mascherano stommekloot. Denk toch ff na man :wtf: Belachelijke kaart voor Torres wel.

En wat is Liverpool zwak :sad: Maar het kan nog...

Wesdude

Legacy Member
Alles kan nog, hopelijk beginnen de spelers nu niet te zweven en kunnen we het snel afmaken.

Fabby zei:
Vond zijn 1ste geel al licht mits hij duidelijk zijn voeten laag wilt houden eens hij doorschuift en ziet dat hij te laat kwam. Dan krijgt hij nog eens 2 absurde fouten tegen (Giggs valt letterlijk OP hem en tis zijn fout? Wtf) en dan begint die jongen te koken precies. Niet slim maar voor een groot deel veroorzaakt door de ref zelf. Als hij er niet tegen kan dat hij een fout maakt en hij erop gewezen wordt, dan zit hij int verkeerde beroep. We weten niet wat hij zei maar wsl wast dat hij WEERAL fout floot wat wel klopte. GG Manchester. Omgekocht niet, wel enorm geholpen weeral. Ref, Reina en Mascherano lijken het deze match te doen. Ma bon, der komt ier wel straks ne snuggere zeggen dat ge geluk afdwingt ofzo.

Tis mss logisch dat ge vindt dat uw eigen ploeg pech heeft en de rest niet maar toch kan iik veel beelden voor ogen halen om min of meer dit gevoel goed te praten.

Scheidsrechterlijke beslissing zijn soms voor en soms tegen hé. Werkt beide kanten op en uiteindelijk komt dat wel in balans voor elke ploeg. Zoals ge zegt, ge ziet alleen de pech die uw eigen ploeg heeft. Om United forums wordt elke week aan gehaald dat die en die scheidsrechters ABU's zijn. Op Arsenal forums zullen ze ook wel denken dat altijd in hun nadeel is.

Dom/licht rood. Niks meer aan te doen nu.

Tsommy

Legacy Member
Meestal voordeel voor Man u als ge het zo bekijkt ze ;)
Is niet de 1ste keer anders zou het niet zoveel gezegd worden hé.

Wesdude

Legacy Member
Waarom wordt het omgekeerde dan evenveel gezegd? :lol: Dat is zo een eindeloze discussie hé.

Tsommy

Legacy Member
BS word omgekeerd niet zoveel gezegd ;)
Maar maakt niet uit tis voorbij, tis overdreve die 2e gele kaart zo simpel ist, tenzij die gezegd heeft da de scheids zijn moetder geld ontvangt voor seks.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan