Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elfanor- zei:Wat een dommerik is die masscherano wel niet!

tommy_vercetti zei:Komaan voor zo iets gaat ge toch geen geel geve, die eerste voor Torres was al totaal ni nodig. en dan een 2e aan macherano voor niks

tommy_vercetti zei:Azo ne maf allé jong de scheids heeft de match verneukt....
tommy_vercetti zei:Komaan voor zo iets gaat ge toch geen geel geve, die eerste voor Torres was al totaal ni nodig. en dan een 2e aan macherano voor niks
Ik dacht het al op het moment zelf, en nu hebben ze het bij Prime er ook over: Wat heeft hij gezegd tegen de scheids?tommy_vercetti zei:dit is de lichtste rode kaart die ik ooit heb gezien denk ik. Komt gewoon vrage wrm torres geel krijgt en krijgt er zelf 1 en zonder macherano ist zkr om zeep voor Liverpool, twas nu al moeilijk genoeg.
tommy_vercetti zei:dit is de lichtste rode kaart die ik ooit heb gezien denk ik. Komt gewoon vrage wrm torres geel krijgt en krijgt er zelf 1 en zonder macherano ist zkr om zeep voor Liverpool, twas nu al moeilijk genoeg.

Dus als hij pakweg "asshole" of "wanker" zou gezegd hebben (wie zal het zeggen? Jij kan het alleszins niet weten, ik ook niet natuurlijk) mag hij geen geel krijgen?tommy_vercetti zei:In Engeland is da ni abnormaal da ze ies een klapke doen me den scheids hé.
+ Allé die matche van vandaag zijn zo gehyped en zo, Grand slam dunsay en zo dan doet ge toch ni zo iets.

tommy_vercetti zei:In Engeland is da ni abnormaal da ze ies een klapke doen me den scheids hé.
+ Allé die matche van vandaag zijn zo gehyped en zo, Grand slam dunsay en zo dan doet ge toch ni zo iets.
We waren toch al beter vond ik, zelfs tege 11.Fabby zei:Vond zijn 1ste geel al licht mits hij duidelijk zijn voeten laag wilt houden eens hij doorschuift en ziet dat hij te laat kwam. Dan krijgt hij nog eens 2 absurde fouten tegen (Giggs valt letterlijk OP hem en tis zijn fout? Wtf) en dan begint die jongen te koken precies. Niet slim maar voor een groot deel veroorzaakt door de ref zelf. Als hij er niet tegen kan dat hij een fout maakt en hij erop gewezen wordt, dan zit hij int verkeerde beroep. We weten niet wat hij zei maar wsl wast dat hij WEERAL fout floot wat wel klopte. GG Manchester. Omgekocht niet, wel enorm geholpen weeral. Ref, Reina en Mascherano lijken het deze match te doen. Ma bon, der komt ier wel straks ne snuggere zeggen dat ge geluk afdwingt ofzo.
Tis mss logisch dat ge vindt dat uw eigen ploeg pech heeft en de rest niet maar toch kan iik veel beelden voor ogen halen om min of meer dit gevoel goed te praten.