Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fabby

Legacy Member
Miljaar miljaar, 2007-2008 titel is gaan vliegen in de laatste 30 minuten. Achja, voor Chelsea dan maar supporteren. Die hebben minder eikels in hun ploeg :p

NightFlyer

Legacy Member
The charismatic striker declared: "If we don't win it, I will take my shirt off and call Arsene Wenger. I'll say 'Boss, I want to stop playing football' because I have a lot of ambition and part of my ambition is to win the title.

Da telefoontje komt ook dichter en dichter en dichter. :music:

Fabby

Legacy Member
NightFlyer zei:
The charismatic striker declared: "If we don't win it, I will take my shirt off and call Arsene Wenger. I'll say 'Boss, I want to stop playing football' because I have a lot of ambition and part of my ambition is to win the title.

Da telefoontje komt ook dichter en dichter en dichter. :music:

Hahahaha.... :ironic: Kunnen nog CL winnen hoor ;)

NightFlyer

Legacy Member
Fabby zei:
Hahahaha.... :ironic: Kunnen nog CL winnen hoor ;)

Ik was u ma wa aan plagen hoor Fabby! :p
En als Arsenal de Cl wilt winnen zal het heel rap wat beter moeten gaan want van het flitsende spel van de eerste seizoenshelft is de laatste weken niet meer zoveel terug te vinden. Ik denk dat gijzelf dat ook wel beseft. :)

Fabby

Legacy Member
NightFlyer zei:
Ik was u ma wa aan plagen hoor Fabby! :p
En als Arsenal de Cl wilt winnen zal het heel rap wat beter moeten gaan want van het flitsende spel van de eerste seizoenshelft is de laatste weken niet meer zoveel terug te vinden. Ik denk dat gijzelf dat ook wel beseft. :)

Tuurlijk, dat geef ik toe. En kword ni graag geplaagd! Want das liefde vragen en ge moogt nog zo ne schone jongen zijn als ge wilt, dat pakt niet bij den deze!

NightFlyer

Legacy Member
Fabby zei:
Tuurlijk, dat geef ik toe. En kword ni graag geplaagd! Want das liefde vragen en ge moogt nog zo ne schone jongen zijn als ge wilt, dat pakt niet bij den deze!

:D

antHraxx

Legacy Member
Muha Madrid zoveel beter en toch verlieze in de laatste minuut
love it =D

4punten is terug te doen

Blackstone

Legacy Member
Mooie zege van Chelsea tegen een Arsenal dat toch ook erg goed was imo. Hopelijk laat ManU nog wat punten liggen maar ik begin ervoor te vrezen.

Liverpool was echt nergens :sad: Scheidsrechter floot zeker in het nadeel van Liverpool, maar dat neemt niet weg dat ManU gewoon beter was. Ook met 11 man was het wsl niet gelukt. Dom van Mascherano want de komende weken zou hij een grote rol gaan spelen (tegen Everton en Arsenal), maar aangezien hij al zoveel mooie dingen heeft laten zien is het hem vergeven :p Volgende week 4e plaats veiligstellen en vol voor de CL gaan (en ondertussen hopen dat ManU nix wint ;) )

Wesdude

Legacy Member
Allemaal tegen United precies hier :D Nu van ne scouser is da wel te begrijpen. :p

Blackstone

Legacy Member
Gij moet veel zeggen, ge ziet zelf ook liever Derby de titel pakken dan Liverpool :p

boozeke

Legacy Member
Blackstone zei:
Gij moet veel zeggen, ge ziet zelf ook liever Derby de titel pakken dan Liverpool :p
maar da is gewoon logisch,ik zie ook liever derby kampioen spelen dan Arsenal ze :p

Fabby

Legacy Member
[TFL]Boozy;9879131 zei:
maar da is gewoon logisch,ik zie ook liever derby kampioen spelen dan Arsenal ze :p

Dito voor de Gunners tov ulle hoor poes :p Als ik echter moet kiezen tussen Man U en Tottenham :unsure: Hmmmmm, die is al wat moeilijker hoor. Doe maar Man U dan toch, gewoon al om ons te besparen van de 38 DVD's die erna worden gebrand van elke match op weg naar hun titel :D

Edit :
antHraxx zei:
Muha Madrid zoveel beter en toch verlieze in de laatste minuut
love it =D

4punten is terug te doen

Om even terug serieus te doen. Wie vond dat Casillas in de fout gaat bij die 2-3? Ik vind dat hij echt dom doet door zijn goal zo open te laten om een pas te kunnen verhinderen. Kwestie van uw prioriteiten op een rijtje te hebben hé: Goal >>>> gevaarlijke pas. Ma bon, kvind het nog altijd ne zalige keeper.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan