Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

NightFlyer zei:The charismatic striker declared: "If we don't win it, I will take my shirt off and call Arsene Wenger. I'll say 'Boss, I want to stop playing football' because I have a lot of ambition and part of my ambition is to win the title.
Da telefoontje komt ook dichter en dichter en dichter.![]()

Fabby zei:Hahahaha.... :ironic: Kunnen nog CL winnen hoor![]()

Fabby zei:Hahahaha.... :ironic: Kunnen nog CL winnen hoor![]()


NightFlyer zei:Ik was u ma wa aan plagen hoor Fabby!
En als Arsenal de Cl wilt winnen zal het heel rap wat beter moeten gaan want van het flitsende spel van de eerste seizoenshelft is de laatste weken niet meer zoveel terug te vinden. Ik denk dat gijzelf dat ook wel beseft.![]()
Fabby zei:Tuurlijk, dat geef ik toe. En kword ni graag geplaagd! Want das liefde vragen en ge moogt nog zo ne schone jongen zijn als ge wilt, dat pakt niet bij den deze!

ad: Scheidsrechter floot zeker in het nadeel van Liverpool, maar dat neemt niet weg dat ManU gewoon beter was. Ook met 11 man was het wsl niet gelukt. Dom van Mascherano want de komende weken zou hij een grote rol gaan spelen (tegen Everton en Arsenal), maar aangezien hij al zoveel mooie dingen heeft laten zien is het hem vergeven
Volgende week 4e plaats veiligstellen en vol voor de CL gaan (en ondertussen hopen dat ManU nix wint
)maar da is gewoon logisch,ik zie ook liever derby kampioen spelen dan Arsenal zeBlackstone zei:Gij moet veel zeggen, ge ziet zelf ook liever Derby de titel pakken dan Liverpool![]()

[TFL]Boozy;9879131 zei:maar da is gewoon logisch,ik zie ook liever derby kampioen spelen dan Arsenal ze![]()
Als ik echter moet kiezen tussen Man U en Tottenham
Hmmmmm, die is al wat moeilijker hoor. Doe maar Man U dan toch, gewoon al om ons te besparen van de 38 DVD's die erna worden gebrand van elke match op weg naar hun titel 
antHraxx zei:Muha Madrid zoveel beter en toch verlieze in de laatste minuut
love it =D
4punten is terug te doen