Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mako

Legacy Member
2-0 tevez. Tgaat makkelijker dan ik had gedacht, aston villa heeft echt wel een heel goeie ploeg dees jaar. United zal goed aant spele zijn dan.

Wesdude

Legacy Member
Mako zei:
2-0 tevez. Tgaat makkelijker dan ik had gedacht, aston villa heeft echt wel een heel goeie ploeg dees jaar. United zal goed aant spele zijn dan.

Ja da moet wel, want Villa is toch een heel goede subtopper.

Die goal van Ronaldo man. Wie gaat dieje toch van wereld voetballer van het jaar kunne houden.

Mako

Legacy Member
zijnen assist bij de 2-0 ook ze, perfecte voorzet over keeper en verdediging recht op het hoofd van tevez.

Mako

Legacy Member
spijtig dat ik de match niet kan zien, het is precies echt een fantastische match aant worden: zowel villa als man u voluit voor de aanval aan het gaan, kans na kans.

3-0 rooney trouwens.

marre_man

Legacy Member
Ronaldo strooit met de assists als de enige echte maestro.

4-0 Rooney

Wesdude

Legacy Member
jawatte, we zijn in vorm precies. Hopelijk kunnen we dit doortrekken tege Roma dinsdag.

Nattefrost

Legacy Member
Mako zei:
spijtig dat ik de match niet kan zien, het is precies echt een fantastische match aant worden: zowel villa als man u voluit voor de aanval aan het gaan, kans na kans.

3-0 rooney trouwens.

Dan hebt ge echt wa gemist. In aanvallend opzicht een van de beste matchen van United dit seizoen. Heel compleet voetbal, met het volledige gamma aan passen. Korte snelle combinaties, diepe passes, perfecte crosses en nog fantasietjes van Ronaldo er bovenop. Villa viel wel goed aan, ze hadden met meer meeval zeker kunnen scoren.

1 goal en 3 assists voor Ronaldo, dat zijn sprekende cijfers. Zijn assist met de hiel voor Rooney leek me een gelukje. Het was niet geheel duidelijk of het voor Rooney bedoeld was of eerder voor Evra (?), maar het ziet er in elk geval schitterend uit. Als het echt zo bedoeld was dan is hij nog genialer dan ik dacht. :) 2 belangrijke goals voor het zelfvertrouwen van Rooney trouwens. Met de belangrijke periode in het vooruitzicht komt dat perfect uit.

Tsommy

Legacy Member
Ronaldo United was idd very good. 3 assists van de ronaldo en 1 goal. Kzou ze wel ies een paar weken zonder hem willen zien. :)
Zou toxh wel wat uitmaken denk ik, Manu is zowiezo al een heel goede ploeg natuurlijk maar die ronaldo is met momenten abnormaal. :D
toch is nog niks beslist voor de titel. Arsenal moet nog naar Old Trafford en Man u moet nog op Stamford bridge :D

kRa

Legacy Member
amaai chelsea komt goe weg, middlesbrough net 2x op de lat en daarvoor al op de paal :o

chomo

Legacy Member
oL|Pulse zei:
amaai chelsea komt goe weg, middlesbrough net 2x op de lat en daarvoor al op de paal :o

Wright Phillips had dervoor ook al 3 vette kansen verneukt... Elke match haat ik die Grant meer en meer he... 1 goal maken en dan proberen uit te spelen wtf... :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan