Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mako zei:2-0 tevez. Tgaat makkelijker dan ik had gedacht, aston villa heeft echt wel een heel goeie ploeg dees jaar. United zal goed aant spele zijn dan.
Piejie zei:Ook een beetje te laat.
De match is al meer dan 5 uur gedaan.

een of andere kerel heeft da gepost opt anderlecht-forum 
op United fora kom ik dat ook vaak tegen.
Mako zei:spijtig dat ik de match niet kan zien, het is precies echt een fantastische match aant worden: zowel villa als man u voluit voor de aanval aan het gaan, kans na kans.
3-0 rooney trouwens.
2 belangrijke goals voor het zelfvertrouwen van Rooney trouwens. Met de belangrijke periode in het vooruitzicht komt dat perfect uit.


oL|Pulse zei:amaai chelsea komt goe weg, middlesbrough net 2x op de lat en daarvoor al op de paal![]()

souleH zei:Troman = god
laat ons daar geen twijfel meer over bestaan
die techniek die snelheid..omg 