caoimhin
Legacy Member
De kwartfinale van de Hongaarse beker tussen Debrecen en Fehervar kende een bizarre ontknoping. Jan Durica deed met de own-goal van het jaar zijn team de das om.
De heenmatch was op 2-1 voor Fehervar geëindigd. Vorige donderdag stond de terugmatch in Debrecen op het programma. De thuisploeg leidde vier minuten voor tijd met 2-1 zodat verlengingen in de maak leken, maar toen kreeg Debrecen op de valreep nog een strafschop.
Opluchting bij Fehervar toen de doelman de strafschop stopte, maar de vreugde was van korte duur. Om onverklaarbare redenen en op onnavolgbare wijze knalde Jan Durica de rebound voorbij zijn eigen doelman. Zonder twijfel de own-goal van het jaar. Exit Fehervar, Debrecen naar de halve finale.
http://www.youtube.com/watch?v=8l6BHKF4tL0
De heenmatch was op 2-1 voor Fehervar geëindigd. Vorige donderdag stond de terugmatch in Debrecen op het programma. De thuisploeg leidde vier minuten voor tijd met 2-1 zodat verlengingen in de maak leken, maar toen kreeg Debrecen op de valreep nog een strafschop.
Opluchting bij Fehervar toen de doelman de strafschop stopte, maar de vreugde was van korte duur. Om onverklaarbare redenen en op onnavolgbare wijze knalde Jan Durica de rebound voorbij zijn eigen doelman. Zonder twijfel de own-goal van het jaar. Exit Fehervar, Debrecen naar de halve finale.
http://www.youtube.com/watch?v=8l6BHKF4tL0

.


