Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

caoimhin

Legacy Member
De kwartfinale van de Hongaarse beker tussen Debrecen en Fehervar kende een bizarre ontknoping. Jan Durica deed met de own-goal van het jaar zijn team de das om.

De heenmatch was op 2-1 voor Fehervar geëindigd. Vorige donderdag stond de terugmatch in Debrecen op het programma. De thuisploeg leidde vier minuten voor tijd met 2-1 zodat verlengingen in de maak leken, maar toen kreeg Debrecen op de valreep nog een strafschop.

Opluchting bij Fehervar toen de doelman de strafschop stopte, maar de vreugde was van korte duur. Om onverklaarbare redenen en op onnavolgbare wijze knalde Jan Durica de rebound voorbij zijn eigen doelman. Zonder twijfel de own-goal van het jaar. Exit Fehervar, Debrecen naar de halve finale.

http://www.youtube.com/watch?v=8l6BHKF4tL0

Rogue

Legacy Member
Ik hoop dat hij de intentie had om die bal in corner te trappen. Maar dan nog :s.

waffel

Legacy Member
caoimhin zei:
De kwartfinale van de Hongaarse beker tussen Debrecen en Fehervar kende een bizarre ontknoping. Jan Durica deed met de own-goal van het jaar zijn team de das om.

De heenmatch was op 2-1 voor Fehervar geëindigd. Vorige donderdag stond de terugmatch in Debrecen op het programma. De thuisploeg leidde vier minuten voor tijd met 2-1 zodat verlengingen in de maak leken, maar toen kreeg Debrecen op de valreep nog een strafschop.

Opluchting bij Fehervar toen de doelman de strafschop stopte, maar de vreugde was van korte duur. Om onverklaarbare redenen en op onnavolgbare wijze knalde Jan Durica de rebound voorbij zijn eigen doelman. Zonder twijfel de own-goal van het jaar. Exit Fehervar, Debrecen naar de halve finale.

http://www.youtube.com/watch?v=8l6BHKF4tL0

wat één idioot?????????

Saiko-G

Legacy Member
Hoe slecht moet ge u dan voelen als ge zoiets doet? :D

Moet wel zeggen dat ie em er wel lekker inknalt...

caoimhin

Legacy Member
Club Brugge denkt aan Durica

Het is het bestuur van Club Brugge niet ontgaan dat coach Mathysen geen weelde kent als het op verdedigers aankomt. Dit werd zondag nogmaals pijnlijk duidelijk toen de aanvalslinie van Racing Genk Maertens, Valgaeren, Priske en Klukowski tot wassen beelden herleidde.

Bij Club is men daarom al druk bezig met de voorbereiding van het volgend seizoen. Versterking van het verdedigend compartiment is bij blauw-zwart een hoofddoel.

Een eerste piste die gevolgd wordt is die van de 26-jarige Slovaak Jan Durica, momenteel actief bij het Hongaarse Fehervar.

^^ :)

guRuh

Legacy Member
Wow, Hoefkens! (West Brom - Pompey)
Onbegrijpelijk dat Vandereycken die links laat liggen. Ik hoop echt dat hij die weer oproept voor de volgende interlands.
West Brom is een ploeg die op balbezit probeert te spelen, net als onze Duivels. En Hoefkens heeft echt wel de techniek, én een goede dribbel én tackle in huis.
Eerste keer dat ik hem zie spelen in Engeland, sterk!

marre_man

Legacy Member
guRuh zei:
Wow, Hoefkens! (West Brom - Pompey)
Onbegrijpelijk dat Vandereycken die links laat liggen. Ik hoop echt dat hij die weer oproept voor de volgende interlands.
West Brom is een ploeg die op balbezit probeert te spelen, net als onze Duivels. En Hoefkens heeft echt wel de techniek, én een goede dribbel én tackle in huis.
Eerste keer dat ik hem zie spelen in Engeland, sterk!

lol idd. Hierjuist nog de flank afdweilen, terugleggen en schot op de lat. Nice

de commentators zijn lyrisch over Hoefkens na alweer een goede voorzet :rofl:

Mako

Legacy Member
GOAL! BENDTNER HEADS ARSENAL BACK INTO THE GAME! He rises to meet the free kick and plant the ball into the back of the net! Interestingly, only Walcott congratulates him...

hmm, toch vrij straf. Ligt die slecht in de groep of is iedereen kwaad over het verkwanselen van die goal tegen Liverpool in de CL?

Wesdude

Legacy Member
Heeft ook al is woorden gehad met Adebayor op het veld. Is precies niet zo populair in de groep inderdaad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan