Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
souleH zei:alst nu vandeweek ook 1-1 wordt krijgen we nog een half uurtje extra liverpool - arsenal
Wesdude zei:Ja ze spelen meer terug zoals vorig jaar, schoon voetbal maar geen eindproduct. Vooral het uit vorm raken van Adebayor lijkt daar ne rol in te spelen.
Mako zei:hmm, toch vrij straf. Ligt die slecht in de groep of is iedereen kwaad over het verkwanselen van die goal tegen Liverpool in de CL?
guRuh zei:Wow, Hoefkens! (West Brom - Pompey)
Onbegrijpelijk dat Vandereycken die links laat liggen. Ik hoop echt dat hij die weer oproept voor de volgende interlands.
West Brom is een ploeg die op balbezit probeert te spelen, net als onze Duivels. En Hoefkens heeft echt wel de techniek, én een goede dribbel én tackle in huis.
Eerste keer dat ik hem zie spelen in Engeland, sterk!