Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

souleH

Legacy Member
alst nu vandeweek ook 1-1 wordt krijgen we nog een half uurtje extra liverpool - arsenal

Fabby

Legacy Member
*zucht* Arsenal heeft het dit seizoen zelf verpest voor de PL. Dringend nieuw bloed nodig voor net die extra scherpte. Prachtig voetbal, geen killerinstinct.

Alles op de CL gooien lijkt me een logische keuze.

Wesdude

Legacy Member
Ja ze spelen meer terug zoals vorig jaar, schoon voetbal maar geen eindproduct. Vooral het uit vorm raken van Adebayor lijkt daar ne rol in te spelen.

Romelus

Legacy Member
1-0 Kaka :applause: Werd tijd dat we nog es vroeg scoren. Eindelijk nog es Inzaghi aan de aftrap.

Edit : 2-0 Superpippo , wat heb ek gezegd!

En daar is de 3-1, Alweer Inzaghi:applause:

antHraxx

Legacy Member
Madrid en Barca smossen beurtelings wel eens met punten, straks gaat Villareal er mee lopen :D

Fabby

Legacy Member
Wesdude zei:
Ja ze spelen meer terug zoals vorig jaar, schoon voetbal maar geen eindproduct. Vooral het uit vorm raken van Adebayor lijkt daar ne rol in te spelen.

En de kwetsuren van Van Persie en Eduardo natuurlijk. Het lijkt me een duidelijke opdracht voor de zomer. Middenveld en verdediging zijn zeer goed met mss enkele backups. Dus dan blijft enkel aanval over.

Tsommy

Legacy Member
Ik vind dat het kantelmoment toch die blessure van eduardo was, sindsdien lukt alles toch een pak minder. + dan de vele langdurige blessures van sommige spelers met de 0 - 4 verlies tege Man u.
Versterking van de kern is zkr nodig wilt Arsenal de prijze pakken.
Want de Kern op zen geheel van Man u is beter als die van Arsenal.

Tsommy

Legacy Member
Mako zei:
hmm, toch vrij straf. Ligt die slecht in de groep of is iedereen kwaad over het verkwanselen van die goal tegen Liverpool in de CL?

Kdenk dat Bendtner teveel wilt. Mssn is hij een beetje te arrogant want normaal gezien als een speler bij Arsenal scoort zijn ze er allemaal bij om hem te feliciteren.

Wesdude

Legacy Member
guRuh zei:
Wow, Hoefkens! (West Brom - Pompey)
Onbegrijpelijk dat Vandereycken die links laat liggen. Ik hoop echt dat hij die weer oproept voor de volgende interlands.
West Brom is een ploeg die op balbezit probeert te spelen, net als onze Duivels. En Hoefkens heeft echt wel de techniek, én een goede dribbel én tackle in huis.
Eerste keer dat ik hem zie spelen in Engeland, sterk!

Gisteren de samenvatting gezien op MOTD. Was wel sterk onze Hoefkens/ Heufkens om het op z'n Motson's uit te spreken.

Spijtig dat WBA er zo uitgaat met die handsbal, want die speelde nie slecht.

Glor

Legacy Member
Wa een klucht de Primera Division, elke week laten Barca en Real punten liggen.

bardok--

Legacy Member
middlesbrough - manU 0-1 :(
weeral C. Ronaldo gvd
alle van middlesbrough kunne we nie veel hulp verwachten

chelsea fan

Mako

Legacy Member
fucking eindelijk de 2-2 van rooney.

United is wel zowat zijn slechtste match van het seizoen aan het spelen precies, vooral verdedigend.

Wesdude

Legacy Member
Typisch United hé, altijd zo een kutprestatie daar tussen. Nu wordt het nog vies pitsen tege Chelsea, en volgende week tege Arsenal.

Nattefrost

Legacy Member
Na Vidic ook Rio geblesseerd. De sterkste muur van heel Engeland, misschien van heel de wereld, allebei out. Dit kan lelijk cruciaal worden. Winst tegen Arsenal en gelijk op Chelsea zijn zo goed als een must, maar als dat lukt zou het beklonken moeten zijn. Al weet je maar nooit met West Ham nog aan het einde...

Wesdude

Legacy Member
Net hetzelfde als vorig jaar, beslissende moment en de verdediging valt uit. Herriner u nog hoe Vidic in spoed tempo werd geprepareerd voor de terugmatch tege Milan en dan volledig werd weggespeeld omdat hij niet fit was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan