Piejie
Legacy Member
Je dacht zelfs dat het "overduidelijk" was_DM_ zei:Wtf, ben ik dan zo verward, ik dacht dat het off-side was![]()

Duwfout of geen duwfout bij een kopduel is in de meeste gevallen toch iets waar serieus discussie over kan zijn? Dus "de ref serieus meehebben" lijkt me echt niet van toepassing._DM_ zei:De 0-1 dus, en dan nog terug komen tegen Inter is zo goed als onmogelijk. Niet de eerste keer dat Inter de ref serieus mee heeft.
Soit, heb de match niet gezien. Zal morgen eens moeten kijken.



)