Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Wtf, ben ik dan zo verward, ik dacht dat het off-side was :lol:
Je dacht zelfs dat het "overduidelijk" was :help:
_DM_ zei:
De 0-1 dus, en dan nog terug komen tegen Inter is zo goed als onmogelijk. Niet de eerste keer dat Inter de ref serieus mee heeft.
Duwfout of geen duwfout bij een kopduel is in de meeste gevallen toch iets waar serieus discussie over kan zijn? Dus "de ref serieus meehebben" lijkt me echt niet van toepassing.

Soit, heb de match niet gezien. Zal morgen eens moeten kijken.

souleH

Legacy Member
2e goal van inter is idd just onside
die 1e moet imo wel afgekeurd worden
toch een duidelijke duwfout ?

Saiko-G

Legacy Member
Francesco Totti is buiten de selectie van AS Roma gelaten voor de Champions League-ontmoeting met Manchester United op woensdag. De Italiaanse aanvaller kampt met een dijbeenblessure.
AS Roma moet in Manchester de 2-0 achterstand goedmaken die het opliep in het eerste kwartfinaleduel.

Totti blesseerde zich op 29 maart tijdens het competitietreffen met Cagliari. Trainer Luciano Spalletti zei zaterdag na de winst op Genoa (3-2) dat het waarschijnlijk beter is voor Totti om niet te spelen tegen Manchester United en eerst volledig te herstellen.

AS Roma staat in de Italiaanse Serie A momenteel op een tweede plaats met vier punten achterstand op lijstaanvoerder Inter Milan.

Alle verdediging van ManU is weg, maar de halve aanval van Roma ook. Alhoewel, met Vucinic als vervanger zou ik er toch niet helemaal gerust op zijn.

guRuh

Legacy Member
Hargreaves - Piqué - Brown - Evra
das toch niet zo'n slechte achterlijn denk ik :)

In ieder geval goed genoeg om een 0-2 uitzege THUIS te verdedigen én aan te dikken.

Vergeet niet: vorig jaar was het Smith die in de spits stond (echt geen topspeler) en ze maakten er 7...
Gene paniek :)

marre_man

Legacy Member
guRuh zei:
Hargreaves - Piqué - Brown - Evra
das toch niet zo'n slechte achterlijn denk ik :)

In ieder geval goed genoeg om een 0-2 uitzege THUIS te verdedigen én aan te dikken.

Vergeet niet: vorig jaar was het Smith die in de spits stond (echt geen topspeler) en ze maakten er 7...
Gene paniek :)

ja hopen dat we zo spelen ma dan nog vind ik Brown te plat om te verdediging te leiden. hopen dat Piqué in vorm is en O'shea bankt.

Wesdude

Legacy Member
Zou nice zijn moest Neville nog is meedoen.

Ferdinand heeft toch al niks gebroken in zijne voet, das toch al goed nieuws.

Romelus

Legacy Member
AC Milan wil Sjevtsjenko én Ronaldinho
vr 11/04/08 - AC Milan beleeft een somber seizoen en wil zich offensief versterken voor volgend seizoen. Zo is er weer sprake van een terugkeer van Andrej Sjevtsjenko en de komst van Ronaldinho.
De geruchtenmolen over een terugkeer van Andrej Sjevtsjenko naar Milan draait weer op volle toeren. Maar coach Carlo Ancelotti zou de Oekraïner niet terugwillen. (Belga) "Niet waar", zegt die nu. "Ik heb gewoon gezegd dat Sjevtsjenko dezelfde kwaliteiten heeft als Pato."
"Maar ze kunnen best samen spelen. Ik heb met Sjevtsjenko gesproken en hij wil graag naar Milan terugkomen."
Volgens de Spaanse media heeft Milan donderdag in Barcelona onderhandeld over een transfer van Ronaldinho.
Beide clubs zouden naar verluidt een akkoord hebben voor 30 miljoen euro. Nu zou Milan moeten onderhandelen met de Braziliaan zelf.
Barcelona is Ronaldinho liever kwijt dan rijk. De Braziliaanse aanvaller heeft een pover seizoen achter de rug.

Moest dat waar zijn , was ik een gelukkig man. Sheva was ier altijd supergoed , dus terugkeren naar de roots is zeker voor beide partijen goed. En iemand als Ronaldinho is wel door iedere ploeg gewenst hé:p

Saiko-G

Legacy Member
volderke89 zei:
En iemand als Ronaldinho is wel door iedere ploeg gewenst hé:p

Dat durf ik nog wel in twijfel trekken. Shevchenko is idd altijd al goed geweest bij Milan, maar heeft nu toch al een hele tijd een mindere periode bij Chelsea. Of dit nog goed te maken valt betwijfel ik tbh.

Fabby

Legacy Member
Saiko-G zei:
Dat durf ik nog wel in twijfel trekken. Shevchenko is idd altijd al goed geweest bij Milan, maar heeft nu toch al een hele tijd een mindere periode bij Chelsea. Of dit nog goed te maken valt betwijfel ik tbh.

Toen hij daar inviel tijdens Africa cup (samen met Ballack trouwens) maakte hij nochtans ondanks matchritme een enorm goede indruk op mij. Hetzelfde geldt voor Ballack.

showb1z

Legacy Member
Vorige week was er al een supportersgroep die tegen zijn terugkeer heeft geprotesteerd, among other things.
Das nu wel wat overdreven, moest hij gebleven zijn zou hij wsl Gunnar Nordahl bijgehaald hebben. Maar als ze hem voor een paar miljoen kunnen terughalen ist goe, of zelfs nog liever lenen eigenlijk.

smason

Legacy Member
Ronaldinho en AC Milan hebben een akkoord

za 12/04/08 - De transfer van Ronaldinho naar AC Milan is bijna rond. De 28-jarige Braziliaan en de Italiaanse grootmacht moeten enkel nog enkele details uitklaren, melden beide partijen.
"Ronaldinho is het eens met Milan", zo zegt de broer en manager van de speler die bij Barcelona aangesloten is.
"We hebben een akkoord", klinkt het ook uit de mond van Milan-vicevoorzitter Galliani. "Nu moeten we nog praten met Barcelona. Geef ons gewoon wat tijd."

Als beide clubs een transfersom overeenkomen, zal Ronaldinho bij Milan een contract ondertekenen tot 2012 en er per seizoen acht miljoen euro verdienen.

Bij Barcelona is het rijk van Ronaldinho uit. De aanvaller is zijn geniale flitsen, al dan niet door kleine blessures, kwijtgespeeld.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/buitenlandsvoetbal/Italie/Italie_achtergrond/1.286076

Weg ermee! :D

guRuh

Legacy Member
Als Barca supporter vind ik het best spijtig van Ronaldinho.
Ondanks zijn twijfelachtige vorm blijft dat een heerlijke speler die ongelooflijk veel kan bijbrengen. Maar van 't moment dat het niet meer lukt, is het helemaal omzeep...

Ik vraag me af of hij bij Milan dezelfde vrijheid gaat krijgen op het veld. Milan speelt traditioneel toch zonder vleugelaanvallers? Ronaldinho samen met Kaka achter de spits? (Pato graag :) )

Ronnie, 't ga je goed :)

ps: Berlusconi zijn timing kan weer niet beter zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan