Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
Het lijkt verdacht veel op vorig seizoen ja. Maar er is toch 1 belangrijk verschil: Ronaldo was rond die tijd zo goed als uitgeblust. Hij kan het verschil maken, maar dan moet United verdedigend toch snel terug op punt staan.

Fabby

Legacy Member
Middlesborough is nu ook niet zo slecht als hun positie doet vermoeden. Chelsea had veel chance tegen hun en Arsenal speelde gelijk en verloor. Dus alé, niet direct doomsday gedachten boven halen lijkt het me. Elke ploeg heeft mindere dagen. (Wie had gedacht dat ik Man U fans ging troosten :p)

Nattefrost

Legacy Member
Op zich is het ook geen heel slecht resultaat. Een punt in Middelsbrough, het kon erger. Het is vooral het uitvallen van de 2e, belangrijkste pion in de verdediging dat suckt. Dat heeft United vorig jaar in de halve finale van de CL al parten gespeeld. Zou toch spijtig zijn als het weer op zo'n manier moet.

Wesdude

Legacy Member
Ferdinand weer met z'n lies, vorig jaar ook tegen middlesbrough, zelfde blessure. Hopelijk valt het mee.

Volgende week zal alles beslissen.

Fabby

Legacy Member
Ahzo :p Looks like we meet again, Mr. Bond! Muahahahaha. Ach, Arsenal gaat heel vermoeid zijn na Liverpool af te maken. Maar langs andere kant moeten we wel winnen als Arsene Wenger zijn bijna onmogelijke droom wil vasthouden dat de PL nog niet verloren is.
Maarja, ergens is onze Fransoos nog helemaal zo gek niet. ALS we Man U verslaan staan we toch weer in beide ploegen hun nek te ademen. Tuurlijk die voorwaarde is niet van de minste.

Wesdude

Legacy Member
Arsenal kan thuis nog nie winnen van Liverpool :p Als Ferdinand er bij is en fit is, moet het toch lukken tegen Arsenal.

United komt meestal ne zo een klap nog eens zo sterk terug in de volgende matchen. Het zal moeten nu hé.

Fabby

Legacy Member
Wesdude zei:
Arsenal kan thuis nog nie winnen van Liverpool :p Als Ferdinand er bij is en fit is, moet het toch lukken tegen Arsenal.

United komt meestal ne zo een klap nog eens zo sterk terug in de volgende matchen. Het zal moeten nu hé.

Panikeer dan niet hé :p Bon, tis do or die voor Arsenal dan dus ik zal iig mijn nagels weer laten afzien volgende week. Ge zou bijna blij zijn dat het een paar dagen geen voetbal is :D Gene stress! :woohoo:

Wesdude

Legacy Member
Fabby zei:
Panikeer dan niet hé :p Bon, tis do or die voor Arsenal dan dus ik zal iig mijn nagels weer laten afzien volgende week. Ge zou bijna blij zijn dat het een paar dagen geen voetbal is :D Gene stress! :woohoo:

Ik panikeer niet. Gewoon frustrerend hoe die mannen het al een paar keer uit handen hebben gegeven dit seizoen. Ik had het eigenlijk al een beetje zien aankomen. Middlesbrough uit is altijd een zware match.

:lol: inderdaad, net na het seizoen zal ik blij zijn als het ff zonder spanning is. Het is tegenwoordig elke week spannend in Engeland.

Piejie

Legacy Member
Bij Inter heeft Balotelli (17) kunnen scoren in de competitie :applause:

Zalige speler en supersnel :)

Romelus

Legacy Member
Massive.be zei:

typisch inter.. Moest ac het geluk van inter hebben stonden ze nu op 3 , maarja:) Kgun het Roma veel meer dan Inter , zij spelen imo gewoon beter.

marre_man

Legacy Member
geen Vida en geen Rio tegen AS Roma. We gaan nog stevig op onze tellen mogen letten want als O'shea verder klungelt als vandaag en Brown de verdediging moet leiden gaan we nog lachen. Dan missen we nog Nani en gezien de vorm (zeg maar gerust huidige speelstijl) van giggs is dat een aderlating

Glor

Legacy Member
Barca isset weeral aant weggeven :rofl:

Marseille wel sterk bezig, 3-1 voor tegen Lyon!

Piejie

Legacy Member
Massive.be zei:
Alletwee de goals? :wtf:

EDIT:
Massive.be zei:
:rofl:

ik gokte er maar op los :p
niets van die match gezien/gehoord/gelezen
Ah :p

De vorige vraag is dan aan DM. Waren allebei de goals offside? Nee, toch? Waarom dan dat gezaag?
volderke89 zei:
typisch inter.. Moest ac het geluk van inter hebben stonden ze nu op 3 , maarja:) Kgun het Roma veel meer dan Inter , zij spelen imo gewoon beter.
Waar zie jij de matchen van Inter wel zodat je over "al het geluk van Inter" kan spreken? Idem met Roma.

_DM_

Legacy Member
showb1z zei:
De eerste was een duwfout van Vieira. (y)

Wtf, ben ik dan zo verward, ik dacht dat het off-side was :lol:
Piejie: De 0-1 dus, en dan nog terug komen tegen Inter is zo goed als onmogelijk. Niet de eerste keer dat Inter de ref serieus mee heeft.

Btw, Cardiff naar de FA Cup, in de tribune zat een 97-jarige fan die er in 1927 (tegen Arsenal) ook al bij was :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan