Dr.Gay
Legacy Member
souleH zei:om nog maar over zijn overzicht en afwerking te zwijgen
De man heeft slechts 1 nadeel... en dat is dat ie niet in je team speelt..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
souleH zei:om nog maar over zijn overzicht en afwerking te zwijgen

hazerd zei:Barça wat een grap![]()
ach,ze draaien een grijs seizoen,maar europees zijn we toch al; dus genen erg.Wait till next seasonWesdude zei:Spurs 1-4 Newcastle. Wtf.

[TFL]Boozy;9903834 zei:ach,ze draaien een grijs seizoen,maar europees zijn we toch al; dus genen erg.Wait till next season![]()
Dr.Gay zei:De man heeft slechts 1 nadeel... en dat is dat ie niet in je team speelt..![]()

ook alFabby zei:En ge hebt al 2 DVD's![]()

tommy_vercetti zei:Ronaldo United was idd very good. 3 assists van de ronaldo en 1 goal. Kzou ze wel ies een paar weken zonder hem willen zien.
Zou toxh wel wat uitmaken denk ik, Manu is zowiezo al een heel goede ploeg natuurlijk maar die ronaldo is met momenten abnormaal.
toch is nog niks beslist voor de titel. Arsenal moet nog naar Old Trafford en Man u moet nog op Stamford bridge![]()

het is dat engelsen zo lief zijnWesdude zei:Pff die Italianen. Ik vrees al voor mijn mede-united supporters dinsdag.

ad:Wesdude zei:Ze zijn toch kalmer de laatste jaren, de Engelsen.
Terwijl er in Italië elke maand iets gebeurd.
hazerd zei:Barça wat een grap![]()
guRuh zei:Thuram heeft een heel groot aandeel in die grap vind ik.
Ook Abidal was abnormaal slecht imo. Het is alsof de verdedigers van Barca niet gemaakt zijn om te verdedigen, wel om aan te vallen. Van 't moment dat er wat druk op de verdediging staat zakt dat als een kaartenhuis in elkaar.
Dat Marquez maar vlug weer kan spelen, met hem erin slikken we amper goals. En die weet Henry zalig goed te vinden met zijn lange ballen. Niet echt op z'n Barca's, ma bon, een goal is een goal als je ze nodig hebt.
En ja, spelers als Messi en Ronaldinho kan je niet zomaar vervangen. Bojan pikt z'n goaltjes wel mee, en geeft wel assists, maar de weg is nog lang voor hem.
Ploeg voor Schalke:
Valdés, Pinto, Milito, Márquez, Puyol, Xavi, Gudjohnsen, Iniesta, Eto'o, Zambrotta, Henry, Edmílson, Sylvinho, Giovani, Thuram, Abidal, Touré, Bojan.

guRuh zei:Ronaldo vs. Bugatti Veyron![]()

