Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mojo the hobo zei:http://www.hln.be/hln/nl/1303/Serie...al-Madrid-doet-Ibrahimovic-miljoenenbod.dhtml
nu zegge ze iets van chelsea
maar real probeert ook iedereen te kopen da wa goe speelt
voor genk is dat raar jaLuCian zei:raar he, ploegen die betere spelers proberen te kopen :doh:


Fabby zei:Bon ff voor de Arsenal fans:
David Villa heeft in een interview gezegd heel graag te willen spelen voor Arsenal, persoonlijk zou dit zowat naast Torres en Anelka 1vd beste mogelijke aanvallende toevoegingen zijn vind ik. En zeker omdat Torres en Anelka toch onbereikbaar zijn.
Verder komt volgend seizoen Carlos Vela, een Theo Walcott-type dat wsl volgend seizoen letterlijk de vervanger van Theo wordt op de flanken zodat Theo kan opschuiven naar een forward positie.
Verder heb ik geen Arsenal nieuws
Buiten dat Flamini maar niet bijtekent en ik stilletjes aan het ergste vrees.
zalig villaFabby zei:Bon ff voor de Arsenal fans:
David Villa heeft in een interview gezegd heel graag te willen spelen voor Arsenal, persoonlijk zou dit zowat naast Torres en Anelka 1vd beste mogelijke aanvallende toevoegingen zijn vind ik. En zeker omdat Torres en Anelka toch onbereikbaar zijn.
Verder komt volgend seizoen Carlos Vela, een Theo Walcott-type dat wsl volgend seizoen letterlijk de vervanger van Theo wordt op de flanken zodat Theo kan opschuiven naar een forward positie.
Verder heb ik geen Arsenal nieuws
Buiten dat Flamini maar niet bijtekent en ik stilletjes aan het ergste vrees.

Massive.be zei:zalig villa
ik wil meer kwaliteit naar de PL
nog meer![]()
ad:Piejie zei:Mexès? Vind ik op dit moment een van de zaligste verdedigers. Heerlijke speler.
Hopelijk gaat hij niet naar Milan. Naar het schijnt willen ze Gilardino betrekken in een ruil met hem.
Massive.be zei:voor genk is dat raar ja![]()

Fabby zei:Jup, de mogelijke doelwitten die ik denk een echte revelatie kunnen zijn zijn Villa, Ben Arfa, Benzema en Quaresma. We hebben echter ook een verdediger nodig en daar heb ik helaas niet zo een prachtig lijstje...ad:
marre_man zei:Als we dan toch gaan dromen (chelsea wil Kaka en Messi) dan kies ik voor:
Berba, Aguero en Lahm.
(man utd - ferguson gaven trouwens de voorbije dagen meermaals aan om minstens 60 miljoen te investeren deze zomer, wie zei ooit dat man utd geen geld had en niets ging kopen?)
LuCian zei:idd, barda, itzaki etc, bucht hoogste categorie![]()
