Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fabby

Legacy Member
Bon ff voor de Arsenal fans:

David Villa heeft in een interview gezegd heel graag te willen spelen voor Arsenal, persoonlijk zou dit zowat naast Torres en Anelka 1vd beste mogelijke aanvallende toevoegingen zijn vind ik. En zeker omdat Torres en Anelka toch onbereikbaar zijn.
Verder komt volgend seizoen Carlos Vela, een Theo Walcott-type dat wsl volgend seizoen letterlijk de vervanger van Theo wordt op de flanken zodat Theo kan opschuiven naar een forward positie.
Verder heb ik geen Arsenal nieuws :p
Buiten dat Flamini maar niet bijtekent en ik stilletjes aan het ergste vrees.

Nattefrost

Legacy Member
Fabby zei:
Bon ff voor de Arsenal fans:

David Villa heeft in een interview gezegd heel graag te willen spelen voor Arsenal, persoonlijk zou dit zowat naast Torres en Anelka 1vd beste mogelijke aanvallende toevoegingen zijn vind ik. En zeker omdat Torres en Anelka toch onbereikbaar zijn.
Verder komt volgend seizoen Carlos Vela, een Theo Walcott-type dat wsl volgend seizoen letterlijk de vervanger van Theo wordt op de flanken zodat Theo kan opschuiven naar een forward positie.
Verder heb ik geen Arsenal nieuws :p
Buiten dat Flamini maar niet bijtekent en ik stilletjes aan het ergste vrees.

Man United leek die een tijd geleden ook als mogelijke piste te beschouwen, maar hoe concreet die interesse was/is weet ik niet. Maja, als hij zelf de voorkeur aan Arsenal geeft, zal United hem wel moeten laten passeren zeker. ALS Wenger tenminste wil spenderen, want hoe slecht het ook met Valencia gaat en hoe graag Villa ook weg wil, goedkoop zal hij niet zijn neem ik aan.

zweebee

Legacy Member
Schitterend :)
Die heb ik er altijd wel al graag bijgehad ... een echte goalgetter

Maar bon ... Ryan Babel heeft ook luidkeels gezegd dat hij naar Arsenal wou en daar is geen gevolg op gekomen ... afwachten dus

massief

Legacy Member
Fabby zei:
Bon ff voor de Arsenal fans:

David Villa heeft in een interview gezegd heel graag te willen spelen voor Arsenal, persoonlijk zou dit zowat naast Torres en Anelka 1vd beste mogelijke aanvallende toevoegingen zijn vind ik. En zeker omdat Torres en Anelka toch onbereikbaar zijn.
Verder komt volgend seizoen Carlos Vela, een Theo Walcott-type dat wsl volgend seizoen letterlijk de vervanger van Theo wordt op de flanken zodat Theo kan opschuiven naar een forward positie.
Verder heb ik geen Arsenal nieuws :p
Buiten dat Flamini maar niet bijtekent en ik stilletjes aan het ergste vrees.
zalig villa
ik wil meer kwaliteit naar de PL
nog meer :love:

Fabby

Legacy Member
Massive.be zei:
zalig villa
ik wil meer kwaliteit naar de PL
nog meer :love:

Jup, de mogelijke doelwitten die ik denk een echte revelatie kunnen zijn zijn Villa, Ben Arfa, Benzema en Quaresma. We hebben echter ook een verdediger nodig en daar heb ik helaas niet zo een prachtig lijstje... :sad:

Piejie

Legacy Member
Mexès? Vind ik op dit moment een van de zaligste verdedigers. Heerlijke speler.

Hopelijk gaat hij niet naar Milan. Naar het schijnt willen ze Gilardino betrekken in een ruil met hem.

Romelus

Legacy Member
Piejie zei:
Mexès? Vind ik op dit moment een van de zaligste verdedigers. Heerlijke speler.

Hopelijk gaat hij niet naar Milan. Naar het schijnt willen ze Gilardino betrekken in een ruil met hem.

Kzou daar niets op tegen hebben! Gilardino heeft hier toch niets bewezen. Mexes is idd een enorm sterke verdediger.

Wesdude

Legacy Member
Fabby zei:
Jup, de mogelijke doelwitten die ik denk een echte revelatie kunnen zijn zijn Villa, Ben Arfa, Benzema en Quaresma. We hebben echter ook een verdediger nodig en daar heb ik helaas niet zo een prachtig lijstje... :sad:

Zou Wenger dat durven om zoveel uit te geven aan ene speler? Vorige grote/dure aankopen liepen meestal mis en hij beschermt zijn reputatie van top jeugd aankoper toch zo graag hé.

Benzema wil Man United ook, maar ik denk niet dat dieje verhuist deze zomer.

marre_man

Legacy Member
Als we dan toch gaan dromen (chelsea wil Kaka en Messi) dan kies ik voor:

Berba, Aguero en Lahm.

(man utd - ferguson gaven trouwens de voorbije dagen meermaals aan om minstens 60 miljoen te investeren deze zomer, wie zei ooit dat man utd geen geld had en niets ging kopen?)

Glor

Legacy Member
Ik denk nie dage der met 60 miljoen gaat komen :p
Koop ander Fellani, kwestie van Real Madrid te slim af te zijn:unsure:

Wesdude

Legacy Member
marre_man zei:
Als we dan toch gaan dromen (chelsea wil Kaka en Messi) dan kies ik voor:

Berba, Aguero en Lahm.

(man utd - ferguson gaven trouwens de voorbije dagen meermaals aan om minstens 60 miljoen te investeren deze zomer, wie zei ooit dat man utd geen geld had en niets ging kopen?)

Ik.

Ik denk trouwens dat we één versterking gaan binnenhalen voor wat meer geld dan ik verwacht had misschien en dan misschien nog wat goedkopere jongeren/teamspelers.

Blackstone

Legacy Member
Liverpool zou al een deal hebben met Rafinha (Schalke) en de transfer van Modric zou zo goed als rond zijn. Nu ist geld wsl op :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan